Watch Your Surroundings

33 1 3
                                    

4 Weeks Later
Juicy POV
After The Night Me And Dee Had Amazing Sex , Things Have Been Strange . We Haven't Done Anything Since , And He's Never Home . I'm Not The Type To Assume , So Ima See Wassup Before I Start World War 4 Around This Bitch ! Cause Jauilan Kay Wade Don't Play NO MOTHERFUCKING GAMES And I REFUSE To Come Up Looking Like A Fool Behind Anybody ! So I Called Up My Girls , We Got Some Investigating To .
PHONE CALL
Me - Y'all , Some Ain't Right . I Been In The Game To Long .
Gina - Mane , RUN THAT SHIT RIGHT !
Daffy - What You Mean Juicy ? Somebody Stealing From Your Trap Or Some ? Wassup ? I'm With Whatever
Me - Nah , Everything Bout Business Going Good . It's Dee , I Feel Like Some Shit Being Played Wrong . It's A Snake Somewhere And I Envy Them .
Gina - Ima Have Jr And Drew See Wassup On That Nigga . I Been Knew He Was Full Of Rig
Me - I Really Won't Speak On It With Him Until I Really Know Wassup . Carey , You Quiet You Okay ?
Carey - Uhhhh .. Umm . Yeah * throws up *
YOU OKAY CAREY ? Everybody Asks
Carey - Yeah , I Just Had Some New China Last Week . I Think It Was Bad Or Something
Me - We'll Okay . I'll Talk To Y'all Later
END OF CALL
I Want To Know What's Really Up . Daffy And Carey Have Been Acting Really Weird And Distant Lately . Long As They Ain't Fucking With My Money , Mind , Or Man . IM GOOD !
TEXTMODE
Me - Gee , I Feel Like Some Ole Fake , Snake Ass Shit Gone Go Down Mane .
Gina - Be Coo I'm Looking Into Shit Now . Meet Me At Denny's In 1 Hr , Jr Said He Got Some Shit On Dee.
END OF TEXT
I Hopped In The Shower , Anxious To Know The News . 30 Minutes Later , I Get Out . I Put On A Black Bra , White Panties . White T , Black Jeans , And Powder Blue Jordan's . Some Simple . I Added A Silver Wrist Watch And Diamond Earrings And Headed Out To Meet My Bestfriend . I Plugged My Phone Into The AUX Card In My Card And Played Webbie : What's Happening . I Song Along " Do We Gotta Problem Nigga ? What's Happening Round ? We Can Do This Shit Right Now You Know How I Get Down . Mane Suck My Dick , Cause I Fucked Ya Bitch . Fuck You , Fuck Ya Mama , Fuck Ya Whole Click " I Rapped . I Pulled Up To Denny's , I Grab My Purse Out The Backseat And Place My 45' In It . I Gotta Stay Strapped And Ain Talking Seat Belts 😈 . I Seen Gina Car Pull Up , She Got Out In : Black V Neck , White Capris , And The Red , Black And White Space Jams . I Guess We Just Feeling Gangsta Gangsta Today . We Walked In And Sat . " Bitch , Look At This " She Said As She Passed Me An Envelope . I Opened It , And There It Was . PICTURES OF .......

On A Life Mission(COMPLETED)Where stories live. Discover now