1. Bölüm

6 1 4
                                    

(Oya)- Günaydınlar tatlı ve küçük ailem

(Atıf)-  Sanada günaydın abla

(Gül)- Günaydın kızım. Hadi hemen beslenme çantanı al da okula geç kalma

(Oya)- Babam nerede?

(Atıf)- (Horlama sesi) (kıkırdama sesleri)

(Gül)- Dalga geçme. Dü....

(Oya)- Dur tahmin edeyim gece nöbete kaldı ve eve gelincede.....

(Atıf)- (Horlama sesi) (kıkırdama sesleri)

(Oya)- Neyse tamam tamam ben kaçar (der ve beslenme çantasını alır,çıkar)

(Gül arkasından bağırır)- Akşama geç kalma 

(Oya bağırır)- Tamam geç kalmam

...........................................................................................................

Serap ve Sarp hastanenin ofisinde konuşuyorlar

(Sarp)- Ben çok vicdan azabı çekiyorum

(Serap)- Ammada abarttın 

(Arda kapıyı aralar)

(Sarp)- Neyi abarttım neyi? Biz kızımızı tam 17 yıl önce kim olduğunu bilmediğimiz bir aileye vermedik mi? Ben tam 17 yıldır kızımın Eylül'ün hasretini çekiyorum tabi sen nereden bilecek sin.

(Serap)- Neden verdiğimizi unuttun herhalde

(Sarp)- Aaaaa nasıl unuturum sen sen çocuğumuz ikiz oldu diye ortalığı yıktın bana bir tane oğlan çocuk yeter dedim ve Silah ailesine bebeğini kaybetniş bir aileye sanki hediye veriyormuş gibi bebeği verdin.Ben çocuğumun hastiyle ölü....

(Serap)- Tamam be tamam anladık tam 17 yıldır her gün başımın etini yedin durdun.

( Sarp kısık sesle)- Oh az bile yaptım

(Serap)- Bir şey mi dedin?

(Sarp)- Evet dedim çocuğu ya bak izin ver çocuğumu birkez göreyim! Şimdi araştırıyım bu Silah ailesini zaten yarın doğum günü ikizlerimin.

(Serap)- Bana ikizler falan deme hem mirastan falan pay ister boş ver. Ha bide.....

(Sarp)- Hala miras diyor hala ya.

(Serap)- Evet diycem tabi o mirasın %37'si benim.Ha bide...

(Sarp)- Bana %37 den bahsediyor bir kere babam bizim 4 kişilik bir aile olduğumuzu biliyor ve herkese %25'lik dilimi verdi 

(Serap)-Ooo bana ister %25 versin ister %50 versin o şu anda torununun öldüğünü bilmiyor mu biliyor ha bide....

(Sarp)-Tek o bilse bak Arda bunu öğrenirse....

(Serap)-Öğrenirse öğrensin ben onun iyiliği için yapıyorum bunu

(Sarp)-Bak öz ve öz kızını sırf mirastan pay almasın ve hastanenin başına geçmesin diye verdin 

(Serap)-Ben doğurmdım mı? Ha bide...

(Sarp)-Evet evet sen kendin dedin sen doğurdun insan kendi doğurduğu kızını evlatlıktan reddeder mi?

(Serap)-Evet eder. Ha bide....

(Sarp)-Of bu konu çok uzadı sen izin ver yada verme ben kızımı bulacağım.

(Serap)-Hayır böyle bir şey yapmıyacaksın

(Sarp)-Evet yapacağım

(Serap)-Bak 17 yıldır kimseye çaktırmadık bu konuyu Sarp sen şimdi bi anda çıkartırsan yani(Sarp Arda'yı fark eder ve Serap'ı o yöne çevirir)

(Sarp)-Biri hariç

(Serap)-Aarda senin ne işin var burda....


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Evrim Mi? Yudum Mu?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin