1. Bölüm

Jennie'den

Sabah kalktığımda kimse kalmamıştı. Bunları giydim

Bugün tatile gideceğiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugün tatile gideceğiz. Sömestr(inşallah doğru yazmışımdır) tatili olduğu için. Hemen uykucuları uyandırmaya gittim. İlk Lisa'nın odasına çat diye girdim girmez olaydım. Karşımda çıplak bir Lili beklemiyordum. Girdiğim gibi çıktım. Jisoo unnie*nin odasına KAPIYI TIKLATARAK girdim. Ses gelmeyince uyuyan unniemin üstüne atladım. Bir bağırdı dünyayı titretti ve Rosie yi uyandırmama gerek kalmadı. Sonra Lisa yanımıza geldi

Jisoo:Kız bu kadar güzel olma seni ham yaparlar

Lisa:Sen de giyin unnie seni de görelim, dedi. O üstünü giyinsin diye odasından çıktık be salona gittik. Rosiem geldi

Çok geçmeden unniemizde geldi

Yarım saat birbirimize iltifat ettik daha uçağımızon kalkmasına 3 saat var kahvaltı yaptık. Sonra valizlerimizi alıp taksiye bindik, oradan da uçağa...
Uçakta 7 Erkek bize bakıp duruyordu. Sizede göstereyim

İşte bunlar bize bakıyor

İşte bunlar bize bakıyor. Tenleri bembeyazdı. Kağıt 📄 beyazı. Gözlerinin altıda mosmordu. Tırsmadım değil yani bende yalan yok... Onlar kim biliyorsanız yoruma~☘
2 saat sonra Hawaii ye geldik. Hemen koşa koşa valizlerimizi alıp otelimize koştuk. Çünkü denize girmek istiyorduk. Valizlerimizi yerleştirdik ama çok yorulmuştur. Bugün denize girmek suya düştü😢İyi akşamlarrr

Selam ben yazarınız Nisa.
Unnie*Korece de abla gibi birşey
Evet inşallah beğenirsiniz. Çok düşündüm bu kitap için ama Salı günü sınavım var kafam onda. Dua etmeyi unutmayın