| 𝗼𝗶𝗸𝗮𝘄𝗮 |

28 1 0
                                    

| 𝗼𝗶𝗸𝗮𝘄𝗮 |

𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗍𝖺𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖺 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁 𝖾𝗌𝖼𝖺𝗉𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗅𝗂𝗉𝗌. "𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒? 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁 𝖺𝗈𝖻𝖺 𝗃𝗈𝗁𝗌𝖺𝗂 𝗉𝗅𝖺𝗒?" 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝖾𝗉𝗍 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝗌𝗂𝗅𝗅𝗒 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾, 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝖽 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝗂𝗇𝗀. 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗌𝖾𝗋𝗂𝗈𝗎𝗌. 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖽𝗋𝗂𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺 𝖿𝗋𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝖽.

"𝗹𝗼𝗼𝗸, 𝗶 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝘁𝗵𝗶𝗻𝗸𝗶𝗻𝗴, 𝗯𝘂𝘁 𝘀𝗲𝗿𝗶𝗼𝘂𝘀𝗹𝘆 𝗶𝘁 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝗯𝗲 𝗳𝘂𝗻." 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗌𝗁𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗂𝖼𝗂𝗉𝖺𝗍𝖾. "𝗇𝗈." 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖻𝗈𝗅𝖽𝗒, 𝗇𝗈𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗼𝗶𝗸𝗮𝘄𝗮 𝘁𝗼𝗼𝗿𝘂. 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗀𝗋𝗈𝗌𝗌, 𝖼𝗒𝗇𝗂𝖼𝖺𝗅, 𝗌𝗍𝗎𝗉𝗂𝖽 𝗂𝖽𝗂𝗈𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾. 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗂𝗍𝗈𝗆𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗂𝗐𝖺𝗓𝖺𝗎𝗆𝗂 𝖺𝗇𝗒𝗐𝖺𝗒𝗌. "𝗈𝗄 𝖿𝗂𝗇𝖾. 𝗂 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗌, 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗀𝗈 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗂 𝖺𝗆 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝖻𝖺𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗇𝗒 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗉𝗂𝖾𝗌."

------------------------------------------
𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗈𝗇𝖾 𝗌𝗍𝖾𝗉 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗒𝗆 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗈𝗂𝗄𝖺𝗐𝖺 𝗂𝗆𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍𝗅𝗒 𝗌𝗍𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀. 𝗂𝗐𝖺 𝗌𝗇𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗈 𝖿𝗂𝗇𝗂𝗌𝗁 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒, 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗒𝗈𝗎.
"𝗁𝖾𝗒𝗒𝗒𝗒, 𝗒/𝗇 𝖼𝗁𝖺𝗇."
𝗒𝗈𝗎 𝗅𝖾𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝖺 𝗅𝗈𝗇𝗀 𝗌𝗂𝗀𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆. "𝗒𝖾𝗌, 𝗈𝗂𝗄𝖺𝗐𝖺?" 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗒 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝖻𝗈𝗒. 𝗁𝖾 𝗈𝖻𝗏𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝖾𝗑𝗉𝖾𝖼𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝖻𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝖼𝗈𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖽𝗼 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗆.
"𝗂 𝖺𝗆 𝗻𝗼𝘁 𝗂𝗇 𝗮𝗻𝘆 𝘄𝗮𝘆 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎. 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀 𝗂𝖽𝖾𝖺." 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗁𝗂𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖺𝗇 𝗍𝗈 𝖼𝖺𝗍𝖼𝗁 𝗎𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽. 𝗈𝗂𝗄𝖺𝗐𝖺 𝗐𝖺𝗍𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝖺𝗐𝖺𝗒.

-----------------------------------

𝘄𝗵𝘆 𝗱𝗼𝗲𝘀 𝗹𝗶𝗳𝗲 𝗵𝗮𝘁𝗲 𝗺𝗲?

𝗒𝗈𝗎 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝖺𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍 𝖾𝗇𝖽𝗌 𝗎𝗉 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗈𝗂𝗄𝖺𝗐𝖺 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝖾𝖺𝗆 𝖺𝗋𝖾 𝖾𝖺𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝖺 𝗅𝗈𝖼𝖺𝗅 𝗃𝖺𝗉𝖺𝗇𝖾𝗌𝖾 𝖼𝖺𝖿𝖾, 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝖿𝗈𝗋𝖼𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝖾𝖺𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾𝗆.
𝗌𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝖺𝗍 𝗂𝗇 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝖼𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗈𝗂𝗄𝖺𝗐𝖺 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗉, "𝗌𝗈, 𝗒/𝗇 𝗁𝗈𝗐 𝗐𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋--"
"𝗌𝗁𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗎𝖼𝗄 𝗎𝗉 𝗈𝗂𝗄𝖺𝗐𝖺." 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽𝗌 𝗉𝖺𝗌𝗌.
𝗦𝗟𝗔𝗠!
𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗂𝗍𝖼𝗁 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗅𝖺𝗆𝗆𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗈𝗈𝗍. 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗎𝗉 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾 𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗌 𝖺 𝗌𝗅𝗒 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄 𝗈𝗇. 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝗍𝗈 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗈𝖿 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄. 𝗌𝗁𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗌 𝗎𝗉 𝗌𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾, 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆. 𝗈𝗂𝗄𝖺𝗐𝖺 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝖺𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗐𝖺 𝗒𝖾𝗅𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆.

𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾, 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗋𝖺𝗀𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿 𝖿𝗈𝗋 𝗅𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗀𝖾𝗍 𝗌𝗅𝖺𝗆𝗆𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝗈𝗂𝗄𝖺𝗐𝖺. 𝗈𝗂𝗄𝖺𝗐𝖺 𝗆𝖿 𝗍𝗈𝗈𝗋𝗎 𝗁𝖺𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗅𝖺𝗆𝗆𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗈𝗍.
𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇𝗅𝗒 𝖺 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖿𝗂𝖼𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖿/𝗇 𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌 𝗎𝗉 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾.

(𝖿/𝗇) : 𝗵𝗲𝘆 𝗯𝗮𝗯𝗲𝗲𝘀𝘀𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝗼𝗼𝗱 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲? 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝗺𝗲 𝘁𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝗮 𝘁𝗮𝗺𝗽𝗼𝗻? 𝗽𝗮𝗱?
𝗒/𝗇 : 𝗻𝗼, 𝗶'𝗺 𝗳𝗶𝗻𝗲 😽
𝖿/𝗇 : 𝗼𝗶𝗸𝗮𝘄𝗮 𝘀𝗮𝘆𝘀 𝗵𝗲 𝗶𝘀 𝘀𝗼𝗿𝗿𝘆 𝗮𝗻𝗱 𝗵𝗲 𝗺𝗶𝘀𝘀𝗲𝘀 𝗰𝗵𝘂
𝗒/𝗇 : 𝗸

𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝗋𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖾𝗌𝗌𝖺𝗀𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝖺𝗉𝗉𝖾𝖺𝗋𝖾𝖽 𝗂𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗌𝗅𝖺𝗉 𝗒𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝖺𝗒𝗂𝗇𝗀.

"𝗺𝗮𝘆𝗯𝗲 𝗼𝗶𝗸𝗮𝘄𝗮 𝗶𝘀 𝗱𝗲𝗰𝗲𝗻𝘁 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗮𝗹𝗹"

𝗁𝖺𝗂𝗄𝗒𝗎𝗎 𝗈𝗇𝖾𝗌𝗁𝗈𝗍𝗌Where stories live. Discover now