KİŞİLER
Handan:1.POLİS VE BEKAR
Elif:2.POLİS VE BEKAR
Zehra:BAŞPOLİS EŞİ AVUKAT
Emir:KOMİSER YARDIMCISI VE ESRA NIN EŞİ
Esra:KOMİSER VE EMİRİN EŞİ
ENES: EMNİYET MÜDÜRÜ VE NESRİNİ İN EŞİ
Emre:EMNİYET AMİRİ
Nazlı:EMNİYET MÜDÜRÜHakan:3.SİVİL POLİS YAĞMURUN EŞİ
Ömer:1.SİVİL POLİS VE YASEMİNİN EŞİ
Muhammed:2.SİVİL POLİSMurat:SINIF ÜSTÜ EMNİYET MÜDÜRÜ
Yasemin:4.SİVİL POLİS VE ÖMERİN EŞİYagmur:HAKAN IN EŞİ SINIF ÖĞRETMENİ
Yusuf:AVUKAT ESİ ZEHRA
Nesrin:ENESİN EŞİ VE EV HANIMIBİR POLİSİYE ROMANI
Murat Bey içeri girdi ve yeni bir soruşturma açacaklarını söyledi.Hemen toplantı odasına girdiler.
Ne zaman bir olay olsa yeni bir soruşturma açılsa hep böyle olurdu.Murat Bey her zaman ekibi toplantı odasına toplardı.Toplantı odasına girdikleri vakit bir konu konuşulurdu.
Toplantı bittiğinde herkesin yüzü asıktı.Anlaşılan zor bir görevdi.Murat Bey herkese zamanında doğru adımı atması için tembihte bulunuyordu.
Esra komiser herkese görevini söyledi..Anlaşılan bu önemli bir şeydi.Gerçekten bu olay ekibi bayağı zorlayacaktı.Bir uyuşturucu çetesini çökertmek gerçektende zor ve uğraştırıcı olacaktı.Hemen bütün ekip arabalarını hazırlayıp,işe koyuldular.
Büyük bir ekip oluşturuldu. Bu ekibe önemli kişiler katıldı.Bunlar ;
Handan, Esra, Elif,Emir,Zehra ,Enes,Emre,Hakan,Yasemin, Muhammed ,Ömer ,Nazlı,Enes.Bu ekip gerçekten çok büyük bir ekipti.
Bir oyun tasarladılar.
Emir ve Esra bir kılığa girdiler.Böylelikle eve girip onları bir şekilde uyutup eve baskın yapacaklardı.Ama bunun için öncelikle o çetenin evde olduğu anları takip etmeleri gerekiyordu.Hemen mobese kamerasından bu çetenin arabasının plaka numarasına baktılar.Bu çete gerçekten iyi bir işbirliği ile çökertebilirlerdi.Bir artıda bu çetenin sadece üç kişiden oluşmasıydı. Fazla kalabalık değildi.Ancak bu uyuşturucu çetesi bu uyuşturucuyu küçük çocuklara çok farklı şekillerde satabilir yada onlara şeker gibi sunabilirlerdi.İşte bu çok kötü olurdu.
Arabanın plakasının 06 YHU 768 olduğu anlaşıldı.Hemen bir ekip gönderildi.Takibe başladılar.En yakın ekip arabayı takibe koyuldu.Araba bir evin önünde durdu.Ardından Emir ve Esra içeriye girdi.Gerçekten bu çeteyi alt edeceklerdi.Bu olay için gerçekten zor olacaktı.Ekip arabasının içinde ise komik diyaloglar geçiyordu.Emir ve Esra nın yüzüne bakınca anlaşılan Emir ve Esra ile dalga geçiyorlardı.Çünkü Emir ve Esra bağımlı gençler kılığında içeri gireceklerdi.
Ömer :
--Emir çok yakışmış devremJJ dedi . ekip arabasında bir kahkaha koptu.
Emir ciddi ciddi :
--İstersen sen gir bu kılığa devremJ
Esra :
--Bu kılık bana bir garip geldi. J
Emir.
--Bence çok yakışmış . J
Nazlı :
--Emir ve Esra hazırmısınız??
Emir ve Esra :
--Tamam hazırız…
Emir ve Esra arabadan indiler.Binaya girdiler.Operasyon başlamıştı.Emir ve Esra zile bastı.Kapıyı bir adam açtı.Sanırım bu adam bu işlerin lideri idi. İçeride Emir ve Esra dan hariç yedi kişi daha vardı.Bu yedi kişi yedi masum insan demekti.Ama bu insanlarda suçluydu.Çünkü en azından satan kadar alanda suçluydu.Herkese dağıttılar.Sıra Emir ve Esra ya geldi.Adamlar bu iki polisi müşteri zannettiler. Tamda plana uyarak.Yüklü miktar para verdiler.Bu arada Handan da uyuşturucuyu alıp dışarı çıkan adamları tutukladılar.Daha sonra Esra adamları oyalarken bir yandan da Emir arkadan adamları silah zoru ile tutukladı.
Gerçekten iyi bir iş başarmışlardı.Bütün ekip birbirini tebrik etti. J
DEVAMI VAR.