(((=ÖNCE TANI=)))

109 3 4
                                    

Merhaba ben ceren 18 yasindayim cocukluktan cikmistim artik istedigim her seyi yapabilirim . Bir sabah okula gidiyordu ceren okul otobusuyle okulun yolunu tut

mustu 10 dk surdu ve okula varildi . Sinifa bir girdim ki bir cocuk gordum yakisikli mi yakisikli karizmatik mi karizmatik bir cocuk gidip de adini sormak icin gucluydum heralde gittim adini acik acik sordum hic cekinmeden "onur" dedi gercekten de guvenilir bir cocuktu. Okulda dersimizi guzel bir sekilde isledik ve hepimiz evimizin yolunu tuttuk. İlk defa eve hic gitmek istemiyordu seren. Eve vardik. nedense bir turlu sabah olmuyordu bekle bekle bekle gecmiyordu iste ceren uyumaya karar verdi ama galiba dogru bir karar di.ceren uyudu sabah oldu alal acele ustunu giydi,kahvalti etti,suslendi puslendi isi bitti bugun ceren okul otobusuyle gitmek istemedi ve okulun yurume yolunu tutmustu . Ceren cok terlemeye baslamisti ve icinden " ceren sn ne yapiyorsun Boyle Terliyeceksin ve Gonur un karsisinda cok tipsiz durucaksin"dedi.neyseki cok terlemeden okula vardi sinifa bir girdi ki kapida onurla opusme durumunda karsi karsiya kalmistik ikisininde gozleri piril piril parliyordu ikisinde yakinlasti yakinlasti fakat aralarina ceren in arkadaslari girdi ceren bu duruma cok sinirlenmisti .arkadaslarina gun boyu kizdi butun kufurleri saydirdi ve kufurlerden hakaretlerden dolayi arkadaslari birakti ceren'i. Ceren onur a asilmaya devam etti guven artik serenden bikmaya basladi ama bir turlu soyleyemiyordu zil calmisti onur siniftan ilk cikanlardan biriydi

Ceren onur u cok merak etmisti ama bir turlu hic bir yerde bulamiyordu en sonunda en alt kata inmisti ki en gicik oldugu kizla yani melike le opusuyordu ceren cok sinirlendi onur un yanina gitti zaten ceren in yapmak istedigi haraletler erkeklere karsi bir tokat atmak iki de pasta yapistirmakti ama galiba tokat atmayi tamamliyacakti ki atti tokati onur ceren e cok hircin bir sekilde "sen kim oluyordun annen degilsin babam degilsin sevgilim degilsin sen kimsin yaa bni koskoca okulun onunde rezil ettin yaaa" diyerek uzaklasti ceren in yanindan onur bu arada melike de pismis bir gulusle saclarini cerenin yuzune gelecek sekilde vurarak o da onur un pesinden gitti ceren de aglamaya basladi artik ne bir sevgilisi ne de bir arakadasi vardi yalniz basina oturuyordu oyle somurtuyor ve agliyordu ceren .kimse de ceren e yardim etmiyordu ceren yavas bir sekilde basini kaldirdi etrafina bakti ki gercekten ask ceren in gozunu kor ermisti ki hicbisey gorememisti herkez giderek ceren den uzaklasiyirdu ama ceren daha fazla uzaklasmasina izin vermiyirdu bu yuzden hemen ise koyuldu ilk olarak işe arkadaslarindan basladi ceren arkadaslarinin yanina gidip ne yaptiklarina bakti. Buna ragmen arkadaslari oradan uzaklasip gitti.

Ceren onlarin arkasindan uzun uzun izledi malesef teneffus zili calmisti ama ceren girmemeyi tercih etti bir kac dk sonra kosarak sinifa buyuk adimlarla ilerledi merdivenleri ucer dorder cikmaya basladi sinif kapisinin onune gelmisti kapiyi tiklatti hoca "gel" dedi. Ceren kapiyi cok yavas bir sekilde acdi ve soluk bir sesle "gec kaldigim icin cok ozur dilerim"dedi. Kafasi one eyik bir sekilde hoca cok hircin bir sekilde oturdugu sandalyeyi yere firlatti ve bagirarak "sen bu saate kadar neredin heh" nerdeyse butun okul inlemisti tabi ceren de cok korkmustu cerenin gozlerinden damla damla yas akmaya basladi bunlari izleyen arkadaslarinin ici bir ciz etmisti aralarinda konusup affedip etmiyeceklerini konustular sonunda kararlarini verdiler ama hala hocalari yani hilal hoca seren e cok kiziyordu ona bir tane tokat atmisti ama cok sert bir sekilde ceren yere dustu kafasi one eyik bir sekilde saclari birbirine karismisti onur yanina geldi "iyi misin"dedi. Ben onur u kolumla ittim ve hircin bir sekilde ayigi kaltin basim dondu ve onur un kollarina bayildim onur beni o guclu kollariyla aldi kucagina melike de arkamizdan catlayabildigi kadar catliyordu neyse onur kosar adimlarla o luks arabasina kostu.beni arka koltuga yatirdi kendisi sofer koltuguna gecip basti gaza cok hizli gidiyorduk neyseki hastaneye vardik yine aldi beni kucagina onur hastaneye girdik aldilar beni onur un kollarindan bir iki saat sonra ben kendime geldim onur kapimi caldi ben "girrr" diy seslendim kapi acildi onur gelmisti ben onur a sirtimi donmustum onur yanima geldi o guzel ellerini sirtima koydu ama cekmem lazimdi ama yapamiyordum icimdeki ses yapis dudaklarina birakma diyordu ben yuzumu onur un yuzune cevirdim onur dudagima dogru yakinlasti bende yakinlastim ve hayatimda ilk opusmem olmustu onur la biz guzel bir sekilde hastaneden ciktik ve galiba sevgiliydik cunku onur benim elimden tutuyordu melike de onur u merak edip gelmisti ve bizi el ele gorunce cok sinirlendi ve uzaklasti kosar adimlarla biz onur la cok mutluyduk okula da el ele girdik sinifa girdigimde arkadaslarim benden ozur diliyordu bende hanimefendikik yaparak ozurlerini kabul ettim biz bu yil sonu balomusda upuzun tasli pudra bir elbise mavi ayakkabi saclarim toppuz olmustu balonun en guzel kizi secilmistim herkes benimle dans etmek istedi ama bn tabiki onur la dans ettim biz onur la cok mutluyduk ve artik sevgili olmustuk.

SON......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Önce TanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin