Chapter 3 - Ribut

127 18 0
                                    

Seperti biasa, Bang chan sibuk menuliskan lagunya. Fokus sangat sampai tak pandang tempat lain dah.

Jinyoung : Fokus kerja.

Chan terkejut dengan kedatangan Jinyoung dan Jun.k. Mereka paling rapat ngan Bang chan.

Chan : Terkejut Chan. Kenapa kacau Chan?.

Jun.k : Kita orang mana kacau. Tengok adalah.

Chan : Hmm.. iyelaa. So?. Kenapa datang sini?. Takkan nak tengok je.

Jun.k dan Jinyoung tersenyum penuh makna. Bang chan mula curiga dengan mereka dua.

Jun.k : Temankan kita orang pergi karaoke.

Chan : Kenapa Chan nak kena temankan. Kenapa tak ajak member lain?.

Jinyoung : Sebab mereka malas. Kami dah penat ajak mereka. Tapi mereka tak nak. Bolehlah Chan. Bosanlah pergi 2 orang. Ajak Chan sorang pun jadilah.

Bang Chan fikir sejenak. Dia mengeluh.

Chan : Iyelaa. Chan nak tukar baju kejap.

Jinyoung dan Jun.k happy. Bang chan masuk bilik persalinan nak tukar baju. Lepas dah tukar tu, mereka tiga pergi satu karaoke yang terkenal dengan lagu mereka.



 Lepas dah tukar tu, mereka tiga pergi satu karaoke yang terkenal dengan lagu mereka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sampai saja, terus Jun.k dan Jinyoung nyanyi. Bang chan hanya perhatikan saja. Dia malas nak nyanyi.

Jun.k : Kenapa tak nak nyanyi Chan?.

Chan : Malaslah.

Jinyoung : Rugi tak nyanyi.

Chan : Hmm.. iyelaa..

Bang chan fokus pada lagunya. Dia kehausan.

Chan : Jinyoung hyung, Jun.k hyung, Chan nak minum air kejap kat luar.

☾︎✔️☽︎ ᴛᴏᴍᴏʀʀᴏᴡ [[𝑺𝑻𝑹𝑨𝒀𝑲𝑰𝑫𝑺]]Where stories live. Discover now