Začátek

263 19 3
                                    

Katy: Zamrkala jsem na toho kluka. Otočila jsem se na patě a vyběhla jsem ven "Co to sakra bylo?!" řeknu si pro sebe a běžím domu

Anit: Seděla jsem na posteli a koukala na svou ruku a pokoušela jsem se o to, co se stalo před tím.

Kat zavolala An. Domluvili se za dvacet minut v parku. Katy si vzala peněženku, šedou mikinu a zářivě oranžové tenisky.

Anit si vzala čepici a smotala si pod ní vlasy. Vypadala jako kluk.

Obè dvě vyrazili stejně.
V parku

Katy si sedla na lavičku a čekala. Anit přišla pár minut po Katy. Šli do zapadlejší části parku "To co ti ukážu bude... Divné..." řekla Katy a sundala si kapuci. Měla dračí oči. Byli fialovo- modré. Ještě s očima odkryla i proužky ve vlasech stejné barvi jako očí "Jaj! Kde se to tam vzalo?" prohlížela si vlasy Katy "Mám něco podobného" řekla Anit a sundala si čepici. Její hnědé vlasy jí spadli na ramena "Wow. Jsme na tom stejně" zaslechli šramot v křoví. Anit vytáhla dýku a Katy si připravila vodu se vzduchem "Kdo je tam?!" křikli jednohlasně. Nic se neozvalo ale ze křoví vystoupil hnědovlasí kluk s trávově zelenými oči. Anit a Katy na sebe koukli "Kdo jsi?!" zasyčela Katy.

Omlouám se za případné chyby.
Píšu to na mobilu s prasklou obrazovkou. Jinak děkuji za čtení...
Také se omlouvám za to, že je to tak krátké
Doufám že se bude líbit. :)

Elf, drak a jezdkyněKde žijí příběhy. Začni objevovat