Cmokuju

27 0 0
                                    

Cmoky

succuju gensheen impact... oh ano jen sen to byl.

Je ráno a chce se mi jít zesrat nějaké ty záchody, asi prvně půjdu k Foxxovi, ten ho má nejčistější z celého Mr. Snailovitch discordu. Dlouho takhle čistý nebude, připrav se Foxxi.

Právě jsem došel k Foxxovi domů, asi bude ještě spát, jsou teprve 2 hodiny odpoledne. Vezmu jeho náhradní klíč z pod květináče a otevřu dveře. Ticho... No tak když Foxx bydlí sám a spí tak co bych chtěl... Slyším nějaký zvuk, schovám se do šuplíku. Aha... To bylo jen chrápání, jsem to ale idiot.

Otevřu do koupelny a tam tma větší než tvoje máma LMAO. No tak jsem vstoupil a usedl na trůn. "Au to bolí pomoc." Řekl jsem. Dokončil jsem svou potřebu, ucpal jsem záchod hajzl papírem a šel jsem vzbudit Foxxe. Přišel jsem do ložnice. "Ahoj lul." a on na to "Ty vole, jsi mě vzbudil, teď neusnu." a já na to "lul nespi, musíš jít spláchnout záchod, ten hajzl se zase zasekl." a on na mě naštvaně: "Co tu kurva vůbec děláš a proč jasi mi ucpal záchod?" já avšak zachoval klid a odpověděl jsem prosté: "nevim lul", Foxx se po chvíli uklidnil a řekl mi: "Tak dobře no, ale ten hajzl si ukliď sám zmrde!" a já na něj naštvaně: "Tak to ani hovno!" a pak jsme si jen navzájem řekli "lul" a on musel jít uklidit záchod.

Cmoky CmokujeKde žijí příběhy. Začni objevovat