İlk olarak önceki bölüme yorum yapan kişiye sevgilerimi sunuyorum <3
Ve şimdi hikayeye dönelim
--------------------------------------------------------------------------------
-Yeonjun dan-
Hyunjinin yanağını öpüp evime doğru yürümeye başladım. Tatlı bi ilişkimiz vardı. Çıkmaya başlayalı fazla olmadı aslında ama alışıyorum sanırım. Şimdi yalan yok hoş biri nsl alışmıyım. Tek sorun bazen onun hakkında içime kötü bi his doğuyo....
Neyse çok aldırmamak lzm alışık olmadığımdandır. Başka bi iyi tarafıda o Soobin denilen çocuk bana yazmıyo bi süredir? Benle dalga geççeni düşünüyodum açıkçası.... ki dalga geçmesini isterdim benle konuşmuş olurdu. Biliyorum saçma ama ilgimi çekmişti...
TaMaM bu kdr saçmalık yeter!
Tam evimin olduğu sokağa döncektim ki bi el kolumdan tutup dar bi araya soktu ve duvarla arasına aldı. Ha tabi eliyle ağzımı kapadı. Benden uzun ve biraz daha kaslıydı. Yüzünde maske olduğundan tanıyamadım ama gözleri kurdu andırıyodu. KİM LAN BU?! Ben çırpıpınırken o beni zabdetmeye çalışıyodu ki başarıyoduda pislik!
-Dur lütfen Yeonjun
Durdum çünkü sesinden etkilendim yalan yok.
-Aferin uslu çocuk seni~ Şimdi sana soru sormama izin verir misin? Elimi ağğzından çekçem ama bağırmak yok anlaştık?
Kafamla onayladım ve ağzımdan çekti elini
+Kimsin sen?
-Beni tanımamana şaşırdım
Maskesini indirdiğinde kalbim bi an tekledi. Gözlerine şaşkınca bakıyodum. Kurt dediğim bizim tavşan çıktı ya lan?!
+Ne istiyosun Soobin gene beni aşağlıycak mısın?!
-Hayır sadece... Hyunjinle cidden sevgili misiniz? Onu cidden seviyo musun? Bunu bilmek istiyorum. Kalbin*elimi kalbime koydu* onun için mi atıyo?
Öylece kala kaldım tedbiri caizse ben ona o bana bakıyodu. Cevap bekliyodu
+Ben-
Cidden Hyunjini seviyo muydum? Kalbim onun muydu?
skyim var gücümle ittim Soobini
+SENDENSE DAHA İYİ Bİ SEÇENEK OLDUĞU KESİN EN AZINDAN BANA HAKARET ETMİYO BANA DEĞER VERİYO! SENİN GİBİ YAPMIYO.... senin gibi bırakıp gitmiyo
sonlara doğru sesim kısılmıştı. Ama duymuş olmalı ki anlamaz gözlerle baktı
-Ben seni ne zaman bırakıp gittim????
+Boşversene
Hatırlamıyodu biliyorum ama acıtıyo yinede....
Daha fazla dayanamayıp koşarak ordan uzaklaştım....
*Sınırı söylemiycem gelince yb atçm*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Görüş ~ Yeonbin
Fanfiction+--soobin__ : Saçmalamayı ve beni etiketlemeyi kesin! Ayrıca çocuk tipsiz sürtüğün teki ben ona bakmam +u: bu kırdı Soobin reis +y: dokundu bea +JunJunnie : Kusura bakma ama bana ha...