Ve hře Angry birds jednou všichni ptáci a prasata dostali volno. Red jel na chatu, Matilda na Havaj a ostatní si také užívali. Bomb se vydal na cestu kolem světa na lodi. Bombovi se jízda líbila, ale těsně před koncem loď ztroskotala. Všichni se naštěstí zachránili na záchraných loďkách. Bomb byl ale těžký, tak ho vyložili na ostrově, který nebyl obydlen. Slíbili, že pro něj pošlou loď, ale když dojeli domů, tak si nemohli vzpomenout, kde se ostrov nachází. No, a Bomb měl hlad a žízeň, tak si z palmového listu udělal dvě nádobky, do jedné nalil mořskou vodu a pomocí klacíků je postavil nad sebe a dole zůstala sůl a nahoře vypařená voda. Když sůl sebral, tak si ji nechal. Kdo ví? Třeba se mu bude jednou hodit. Vypařenou vodu dal do stínu a uzavřelo ji dalším palmovým listem. Po chvíli se voda vypršela. Ale stále měl hlad. „Kdyby tady tak někde byly kokosy..." pomyslel si. „Je to moje nejoblíbenější ovoce." Vydal se na průzkum ostrova a tak si všimnul části ostrova kde kokosy rostly. „Ale jak je mám rozlousknout? " Pak si všimnul dvou kamenů. Řekl si, že tím kokosy rozlouskne. Šlo to jak po másle a jeden kokos se mu podařilo rozlousknout tak dobře že mu z kůry zůstala krásná nádobka která se může na cokoliv hodit.
ČTEŠ
Bombí dobrodružství
FanfictionUrčitě všichni znáte Angry birds. A určitě všichni znáte Bomba. Ale určitě byste nečekali jaké dobrodružství může zažít Bomb, když ztroskotá na pustém ostrově.