Inceputul♥

87 4 0
                                    

Eu sunt Bianca si am 15 ani.Am parul blond, ochii albastrii si nu sunt foarte inalta .

Eu merg la liceul din orasul meu.M-am trezit ,mi-am facut un dus,iar apoi m-am imbracat cu un tricou alb pe care scria,, l love my boy'' , o pereche de blugi negrii si m-am incaltat cu o pereche te tenesi albi convers.Cand am ajuns in clasa m-am asezat in banca , langa prietena mea, Rebeca.A inceput ora.A intrat doamna diriginta , urmand-o un baiat inalt, saten, cu ochii verzi, imbract cu un tricou negru simplu, o pereche de blugi albastrii taiati si o pereche de tenesi.Acesta s-a asezat in spatele meu si al Rebecai.Eu l-am salutat prietenos, iar apoi am continuat sa fiu atenta la ora.In pauza Rebeca s-a dus cu iubitul ei , Justin, iar eu am ramas cu colegul cel nou.

-Buna.Eu sunt Bianca.Tu cum te numesti?

-Buna.Eu sunt Kevin .

-De unde ești?

- Ăăăă...sunt din Franta.

-Serios?

-Da.

-Wow!Eu aici m-am nascut.Dupa ore vrei sa-ti prezint orasul?

-Desigur, daca nu te deranjeaza.

-Nu este niciun deranj,spun eu pupandu-l pe obraz putin rusinata.

Asa am si facut, dupa ore i-am prezentat orasul lui Kevin , iar apoi am mers sa mancam ceva.Dupa ce am mancat , el m-a intrebat daca vreau sa ma duca acasa.

-Desigur, spun eu timidă.

Anjungand in fata casei el se apropie de mine, imi ridică bărbia si ma sarută atât de pasional incât ma topesc, eu raspunzandu-i la sărut. Dupa ce niciunul dintre noi nu a mai putut respira, ne-am oprit.M-am uitat in ochii lui verzi dupa care mi-am luat la revedere si am plecat.Eu stateam singura ,deoarece parintii mei erau plecati in străinatate cu serviciul.M-am dus sus, mi-am facut un duş, dupa care mi-am pus o lenjerie cu dantela si o pijama mai de vara.
A doua zi, m-am trezit, mi-am facut un duş, m-am imbrcat intr-un maieu galben pe care era desenat un baiat, o pereche de blugi asortat cu maieul şi o pereche de teneşi negrii convers, apoi am plecat spre liceu.Acolo m-am intalnit cu Kevin care m-a tras in baia fetelor si m-a intrebat daca vreau sa fiu cu el.
-Ăăăă...da, da vreau sa fiu cu tine dupa care l-am sarutat pasional el raspunzandu-mi la sarut.
Am ieșit din baie dupa care am mers in clasa însoțită de Kevin.Nu m-am asezat in banca cu Rebeca, ci cu iubitul meu, Kevin.Dupa terminare orelor , Kevin m-a dus din nou acasa, eu invitandu-l in casa.Cand a intrat m-a lipit de perete si m-a sarutat pasional, eu raspunzandu-i la sarut la fel de pasional.Am mai stat trei ore impreuna după care, Kevin a spus ca trebuie să plece. L-am condus afara si l-am sarutat pasional , el raspunzandu-mi la sarut. ,,Offf! Ce bine saruta baiatul asta !'' imi spun eu in gand.Dupa ce a plecat m-am dus sa imi fac un duş și sa ma culc.Pe la 12:00 noaptea am auzit un zgomot afara.Am ieșit sa vad ce este și l-am vazut pe Kevin care ii suge sangele unei femei.Cand l-am vazut am inceput sa tremur și sa scot un mic sunet, Kevin auzindu-ma.Atunci el a venit spre mine si..

Scuzați-mi eventualele greșeli. VA PUP:* :*.SPER SA VA PLACA.

Indragostita de un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum