--pov Mia--
Kluci přišli došli do backstage, kde jsem na ně čekala já. Hasan na mě upíral pohled plný vášně, a strachu. 'Čeho by se mohl bát?' ptá se mé podvědomí. Uvažuju nad vším možným a nějakým způsobem se s klukama přesunula k baru. Yzo si nabalil nějakou plastickou hračku (kurvu) a šel nejspíš k ní domů, ostatní šli po chvíli lehce podnapilý na hotel, jen Nik se mě snažil ožrat, což se mu povedlo a Hasan pouze přihlížel . S Nikem jsem si povídala a když jsem byla totálně na šrot, tak mě Hasan vzal do náruče a odnášel pryč. Po chvíli jsem usla v jeho hřejivé a voňavé náruči.
-ráno po koncertu-
"Hasane vstávej!" Přesně tato věta probudila mě. Mám úplný okno. Leknu se, když vedle sebe uvidím Hasana pouze v teplácích a já sama mám na sobě pouze spodní prádlo. Snažím se si vzpomenout co se dělo a mezitím se ozval chraplavý hlas Hasana. "Neboj nic nebylo, a platí to stěhování?" zeptá se s tím nejsladším úsměvem na tváři. "Stěhování ?!" vyjeknu překvapeně, "Ano, však si říkala že by ses ráda přestěhovala, tak jsem navrhl můj byt, je pro mě samotného moc velký" řekne úplně s klidem. "Vždyť mě ani neznáš" řeknu nejistě. "Tak se poznáme, budeme v Brně ještě pár dní," usměje se, "dobře" řeknu a obejmu ho. On mi objetí opětuje a já se cítím jako drogově závislá, jeho vůně je moje droga. Společně si ještě hodinu povídáme a přitom spolu ležíme v objetí v měkké hotelové posteli. "Už bychom měli vstávat" řeknu když spatřím čas na displeji mého mobilu, "Jo jdeme do obýváku" řekne a chytne mě za ruku. Zmateně se podívám na naše ruce a pak na něj, on se pouze usměje a už mě za ruku tahá do místnosti, kde sedí celý Milion+ label. "Dobré ráno" pozdravíme s Hasanem kluky a ti nám odpoví, "Dobré." Jickson se nemohl zdržet otázky na naše propletené prsty, "Co spolu máte? V noci jsem nic neslyšel a to mám pokoj vedle vás" zašklebil se. "Noooo," samozřejmě Hasan ani já jsme neznali odpověď na jeho otázku. Co mu máme říct když sami nevíme?!
Kratší kapitola, ale budou delší kapitoly, jen se školou to teď moc nestíhám ❤️
Do komentářů mi pište co by měl Hasan s Miou odpovědět Jicksonovi ❤️