סיפור זה קרה במציאות.
תני לי להיכנס
נערה בת 16 נסעה עם הוריה לעיר גדולה במערב ארצות הברית, ושהתה בחדר מלון נפרד סמוך אליהם. זה היה אמור להיות מוסד מכובד ובטוח, והלילה הראשון אכן עבר בשלום ובשלווה. אלא שבבוקר היום השני, במהלך ארוחת הבוקר, הנערה הבחינה בגבר כבן 60 שבוהה בה ממושכות. היא לא הקדישה לזה יותר מדי מחשבה, אבל באותו ערב נפגשה עם חבר בלובי והבחינה שוב באותו גבר, שהפעם כבר נראה כאילו הוא מפשיט אותה במבטו. הטינאייג'רית החלה להרגיש לא נוח, ואפילו החבר הסכים שמדובר בקריפ.
באזור חצות ליווה אותה החבר למעלית ועזב את המלון. כעבור שנייה צץ לצידה הגבר. בלית ברירה היא נכנסה אתו למעלית וניסתה להימנע מיצירת קשר עין. רק מה, היא הבחינה שהקריפ לא לוחץ על כפתור אחר - כלומר מתכנן לצאת מהמעלית יחד איתה.
הגבר ניסה להתקרב אל הנערה. היא ניסתה להתרחק. כשהדלת נפתחה סופסוף, הנערה דפקה ספרינט אל החדר שלה. הגבר יצא מהמעלית ונעמד במקום, כאילו מחכה לראות לאיזה חדר היא נכנסת.
הנערה הגיעה לחדר, נעלה את הדלת ועמדה לידה במשך כרבע שעה כדי לוודא שההוא לא מתקרב. היא התקשרה להורים וסיפרה להם על העניין, והם נלחצו והודיעו מיד לצוות המלון, אבל איש לא הצליח לאתר את הגבר. בלית ברירה החליטה הנערה להירגע ולנסות לישון. רגע לפני שנרדמה היא שמעה דפיקה חדה על הדלת.
הבחורה הדליקה את כל האורות בחדר וקפאה. הדפיקות רק הלכו וגברו. היא החלה לצרוח "מי זה?", ואז שמעה קול דקיק וצרוד שנשמע כמו נהמה: "זה מצוות המלון, תני לי להיכנס...". הנערה הציצה דרך העינית וזיהתה שמדובר באותו ברנש מפחיד. היא ברחה בהיסטריה לחדר האמבטיה, נעלה את עצמה שם והתקשרה לסלולרי של אביה בדמעות. האב הלחוץ מיהר לפתוח את דלת החדר שלו והבחין באיש שעומד מול הדלת של בתו, בחלוק בלבד - ומאונן.
האב ניגש לגבר והחל להכות אותו, האם התקשרה לצוות המלון, והגבר נעצר מיד ונשלח לבית הסוהר באשמת תקיפה וניסיון אונס. בדיעבד התברר שעוד לפני תקרית המעלית, הגבר ניסה להשיג מפתח לחדרה של הנערה מהדלפק בלובי וידע בדיוק היכן היא שוהה. הוא כנראה חיכה מחוץ לחדרה במשך שעות ארוכות והתבונן בה יוצאת ונכנסת - אבל רצה שהיא תדע שהוא יודע.
‐-------------------------------------------------------------
מפחיד נכון?
הסיפור הבא יפחיד אותכם עד מוות.
YOU ARE READING
סיפורים מפחידים שיפחידו אותכם עד מוות
Horrorיהיו סיפורים מהאינטרנט ויהיו סיפורים שאני אמציא. לא מומלץ לקרוא לפני שינה. בסיפור שאני אמציא, יהיו זכויות יוצרים! יש לשאול אם אפשר להשתמש בסיפור! תודה על ההבנה וקריאה נעימה ומפחידה כשיהיה סיפור אמיתי אני אכתוב בהתחלה שזה סיפור אמרתי שזה יהיה סיפור ש...