KAAR( BESHARMI / SHARM)

3.2K 395 109
                                    

Hey everyone..🙋🙋🙋.???
💛💛💛💛💛💛

________________________

Shehnaaz was rubbing her bum.. glaring at sid who was still sweating looking at her.. HER.. HER FACE.. BAS FACE.. ! He didn't even for a second looked down.

"ladkio ko buri najar se nhi dekhna chahiye "sid thought.

Shehnaaz- are you mad.?? Niche kyu giraya.? Shouted shehnaaz making him jump at his place.
Sid- vo..voo... ? Stammer sid not knowing what to say.
Shehnaaz made a face taking her seat far away from him. First time someone pushed her instead of adjustimg her more into them.

Shehnaaz again took the seat at the place criss-cross making sid looked at her milky legs reluctantly. He was now gazing her shamelessly.

Sid- murrr... udar dekh dosri traf. Said sid to his neck. But his gardan was not obeying.. she was interested too.

Shehnaaz- hmm.. you like it? Asked shehnaaz misciviosly. Sid snapped looking at another side making her laugh.

Shehnaaz- itni shreef bhi nhi ho.. jinte bante ho.. gande bachee! Sid was embarrassed. Uski shreefi par baat aaagii. He cursed him for his behaviour.

Shehnaaz- koi ni.. dekho dekho.. jisne ki sharam uske foote karam. Sid looked at her with a open mouth.

Shehnaaz- Waise tum mere ghar main kya kr rhe ho. Subha toh bda bol rhe the.! Sid was in his thoughts looking at her

Sid - beautiful ne kapdo kyu ni dale..yeh bina kapdoo ke gum rhi hai.. itni bhi kya besharmi... !! Aj kal ladkiaa ohoo...! Sid thought.

Sidharth looked down being embarrassed putting his hand on his eyes, not looking at her. Making her confused.

Shehnaaz- kya hua..? Sid didn't reply.

Shehnaaz- cuteness.. apna gugatt utha.. kyu sharama rhi hai..? Asked shehnaaz looking at his athics laughing.

LET SIDHARTH TOO ADD HIS CHARACTER INTO HER.

Sid- shehnaaz ji.. apne kapde kyu ni pehne? Asked sid making shehnaaz shocked. She looked down if he was saying truth realising the seriousness in his voice.

She snapped. And huff.. finding her wearing it.

Shehnaaz- kyaa.? Pagal ho kya.? Asked shehnaaz. Sid still had his hand on his eyes. He looked at another side.

Shehnaaz- or tum apna muh kyu chupa rhe ho...! Asked sheh. Being confused. Sid was still.

Sid- ap please apne kapde phenlo..! Shehnaaz was irritated now.
Sheh- pgl ho yeh kya hai...? Asked sheh showing indicating her cloths.
Sid popped his eyes out.

Sid- shehnaaz ji.. vo vo.. ap sirf.. yeh pehnke baitho.ho...mera matlab upr wale kapdo toh phehne nhi...! Aise acha nhi lgta aj toh main ho agar koi gandi niyat wala hota toh kya ho jata.. ? Asked sid being all innocent looking down.
Shehnaaz was sitting blankly listening him.

Sid- manna ap mumbai ki hai.. par itni bhi kya besharmi ki bina kapdo ke gumna.. hum apko aise nhi dekh skte please ap kapde phen lo.! Said sid still looking down. Shehnaaz was red in embarrassment.

"Haaaaahhhhhhaaaaaa" came a voice making her look above.

Dada was standing listening all..!

Dada- mzaaa aagya..phli baar kisine isko chup krwaya..haaahha.! Laughed dada making shehnaaz rolled her eyes .
Dada- beta, ap kon? Asked dada taking seat beside sid. Sid looked a little up at dada but not looked at shehnaaz.
Sid- voo.. !
Dadi- mera potaaa.. ! Smiled dadi coming from the kitchen. Making sheh. Shocked including her dada.
Dadi explained how he helped her to which dada smiled patting his head to which sid smiled.

My Bad gurl 👅Where stories live. Discover now