Selamlaaarrr!
Herkese merhabalar!Kafiye reis geri döndü ama kısa süreliğine djxjxk
Öncelikle 1K nın kutlamasını yapma amacıyla bir bölüm atacaktım fakat onun için tasarım yapmaya vaktim yoktu. Sizinkileri yavaş yavaş aradan çıkartmaya ve bitirmeye çalışıyorum sadece. (Cry)
Fakat yine de bana buralara kadar gelmemde önayak olan morgdankagitlara teşekkür ederim. Gruba gelmem için biraz ısrar eden ve beni Venüs'e yönlendiren, gizli gizli fontlar konusunda bana yardım eden oydu zjxkxk.
Tasarımın ve photoshopun temellerini bana öğretip hiç bıkmadan en iyisini yapana kadar bana yardım eden ve başının etini benimle paylaşan değerli küçük hocam venusunpaleti ne teşekkür ederim.
Telefondan bana tasarımı öğreten ve dobralığıyla doğrumu yanlışımı gösteren, fikirlerimi alan ve fikir paylaştığım bacım ve 2. öğretmenim melegesahipseytan a teşekkür ederim.
Benimle beraber öğrenci olup hâlâ gelişen, başta TearssOfTheSun a ve diğer herkese teşekkür ederim.
Son olarak da, hem tasarım grubunda hem de kendi kitabımda sonuna kadar yanımda olan, desteklerini esirgemeyen, her daim iyisiyle kötüsüyle eleştiren ve öven herkese sonsuz teşekkür ederim.
Sizi seviyorum 🖤🍷
Tamam bu kadar duygusallık yeter zjzkxkŞimdi, yaptığım kapağın künyesine baktıktan sonra malzeme ararken son derece şaşırdığımı söylemem lazım çünkü resmen doğru düzgün fotoğrafları yoktu 🤦🏻♀️
Bundan ötürü adama manip yaptım ve nur19907 istediğin gibi kadının arkası dönük değil.
Ha bana kalırsa bu kapak çok daha iyi olabilirdi ama künyeye en uygun olan şeklini yapmaya çalıştım. Künyeyi de bırakayım:
(Kesmeye üşendim)
Kapağımıza geçelim👇🏻
İyi değil... Ve beklentilerin altında olabilir ama yazı hoşuma gitti djxkdk ufak bir ayrıntısı var (kendimi avutuyorum)
Kadının bedeni yarımdı onu tamamladım. Sol eli yoktu onu da tamamladım. Adam, zaten manip. (Japon olmuş o ayrı bir mesele dkdkdkdo)
Elimden gelen buydu, umarım beğenirsin.
Malzemeleri de şuraya koyuyorum djzkzk
Haydi beni bu satıra gömün 💀🥀👉🏻Sağlıcakla kalın 🖤 kendinize iyi bakın 🖤
Görüşmek üzere 🍷
Lady'den Sevgilerle...
12.11.2020
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lady Design (İstek Alımları Kapalı)
General FictionBir Lady'nin elinden...🌺 08.09.2020 Belli bir süreliğine alımlar kapatılmıştır. 05.11.2020