İYİ OKUMALAR......
Birkaç gün sonra ...
Yine alarma lanet okuyarak uyandım. Tuvalete gidip rutin işlerimi halletim. Üstüme de bir şeyler giyindikten sonra saçlarımı örüyorum. Çantama bir kaç defter alıp çıkıyorum. Evet yine bizim şu salağı bekleyeceğim. Tik tak tik tak. Gelen geçen bakıp gidiyor hayır anlamadım hiç mi bekleyen birini görmediniz.
Sonunda assolistimiz çıkıyor ve durağa doğru yol alıyoruz. "Abi ben erken uyuyorum yine uykumu alamıyorum bu nasıl iş ?" diyorum. Komik miydi neye gülüyon bacım. "Kızım sen hep uyuyon ne zaman uyanıksın ki ?" diyor gülerek.
Tamam belki bir gün uykulu şekilde yürürken taşa çarpıp yere düştüğümde uyumuş olabilirim. Ama konumuz bu değil. Durağa gelip diğer arkadaşlarla selamlaşıp otobüse biniyorum.
Konuşup gülerken yakında oturan ablalardan biri bize dönüp "Biraz susun her sabah sizi mi çekicez ya yeter." diye atarlanıyor.
"Abla sen her sabah dedikodu yapıyon aile hayatını ezberledim senin bize şeklin ne ?" diye atarlanıyorum. Tövbe çekip dönüyor. Yolda gülüp eğlenip milletin "Sabah sabah bu ne enerji amk" bakışlarına maruz kalıyoruz.
Okula gelip sıraya geçiyorum müdürün konuşmasından sonra içeri dağılıyoruz. Tabii ki 12'lerin katından geçerken ismail yk söylemiyorum saçmalamayın. Simay ve Deniz beni tanımıyormuş gibi yaparlarken Burcu beni itekleyip "Lanet olsun 10 yıldır nasıl arkadaş kalabildik" diye söyleniyor. Hıağağaağğağaağ sanırsın adam öldürdük hem bu adam benim idolüm oğlum yazık lan arayıp soranı yoktur şimdi bunun.
Her neyse derse giriyoruz fizik. FİZİK. F İ Z İ K. İlk ders be! ilk ders acısanıza. Aman haftaya okul bitiyor bugün de cuma oo kop kop. Hocayı seviyorum da dersi anlamıyoğğrum. Telefonumun titreşmesiyle elime alıp mesaja bakıyorum.
"Tenefüste arka bahçedeki banka gel."
Oo bi gizli malımız eksikti. Her neyse ekşın oldu işte bana da. Zil çalıyor ve aşağıya iniyorum ki Simay beni çekiyor. "Oo Serra hanım aşağıya iniyor yazın bunu bir yere." diye dalga geçiyor.
"Hııağağağ çok komiksin gülme şifresini versene." diye ergenleşiyorum doğal olarak uzaklaşıyor her zaman işe yarar. Mesajdaki yere gidiyorum ee kimse yok burda. Kutu varmış aldlaldlsl neyse ekşının dibi işte kutuyu alıyorum. Üstünde bir şey yok kutu işte ne olsun. Elime aldığım gibi açıyorum içinde bir not daha
"Beni mevsimimden önce uyanandırdın kötü kız cezasını çekmelisin."
Okuduktan sonra bir kahkaha patlatıyorum kutuyu cebime sokup sınıfa çıktığım gibi çantama atıyorum. Tamam sen 12 sin de ne bu kendini gizlemeler. Neyse diyip uyuyorum uykum var be öldürseler uyanmam.
ARKADAŞLAR LÜTFEN VOTE VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.....