Oare ce sa intamplat?Ce caut in camera asta?
Gandurile imi sunt distruse de Claudiu.A intrat in camera si-a luat niste chesti dintr-un sertar si a plecat.Dupa ce a plecat am inceput sa imi caut hainele,dar in zadar.La usa ciocanea cineva ,i-am raspuns ,iar acea femeie mi.a dat niste haine.Le.am luat pe mine si am plecat,findca calea era libera am incercat sa fug:
-Unde te duci?
Ma intreaba un barbat aratos.
-Undeva,apropo tu cine esti?Il intreb curioasa.
-Sunt fratele lui Claudiu,Miky..Iar tu esti Maria,gresesc?
-Nu,nu gresesti.
-A..ok.Deci ce vrei sa faci?
-Vreau sa imi iau niste haine,iar dupa sa imi vad prietena si sa raman acasa la mine .
-Ok,facem primele doua lucruri .
-Of....ok..
Miky ,fata de Claudiu este mai intelegator.Am mers la cumparaturi ,iar dupa la Andreea.
-Andreea!Am strigat eu.
-Ce faci ?Imi zice ea plictisita.
-Bine.Ai mai vorbit cu Ethan?
-Nu.
Ethan era verisorul ei ,iar noi suntem cei mai buni prieteni.Ne.am cam distantat ,dar o sa rezolvam si asta.Ethan ma iubeste de cam 10 ani.La un momendat incepusem sa il iubesc ,dar eu fusem doi ani de zile cu verisorul lui Ivan,care pe atunci inca tinem unul la altul.Cineva suna la sonerie,era Ethan.
-Buna ! Imi zice el.
-Buna!
-Hey,Ethanel!Il tachineaza Andreea.
-Nu mai imi zice asa!
-Ok,ok nu te supara .
Dupa ce am mai vorbit ,am plecat.A fost super ,dar Ethan era suparat.Am ajuns in fata casei unde "locuiam" .Sunt dusa de Miky ,intr-o camera .Am intrat la dus ,dar in camera se auzeau pasi,atunci am inceput sa ma grabesc.Am iesit din baie doar cu un prosop pe mine ,iar in camera era Miky.
-Ce corp de zeita avem in casa.
-Haha!
-Oare ma lasa sa ii dau un sarut?
-Nu,nu te lasa.I.am spua eu
Atunci se aproprie de mine si ma saruta .Dupa cateva secunde am rupt sarutul.
A plecat din camera.M.am imbracat in pijamale si m.am culcat.Dimineata am fost trezita de razele soarelui .Mi.am luat pe mine o rochita scurta,neagra ,cu niste pantofi negri si parul l.am prins intr.o coada de cal.Am plecat jos pentru ca imi era foame,dar sunt strigata de Claudiu.Mergem pana la masa unde ne asezam si suntem serviti,iar intre timp apare si Miky.Dupa ce am terminat masa am plecat spre camera mea.
In spatele meu era Miky:
-Ce ai de gand sa faci azi?
-Pai ...mai nimic...ce recomanzi?
-Ce zici daca mergem la piscina.?
-Nu vreau la piscina!
-Ok.Atunci mergem la sala de fitnes?
-Bine .
Am plecat spre sala si acolo ne.am intalnit cu Ivan si Ethan.
YOU ARE READING
O iubire interzisa +(18)
RomanceTotul a inceput cand o fata din New York,Maria,a fost rapita si dusa la prostitutie de doi oameni ce faceau parte din Camorra.Acesti oameni se numeau Miky si Claudiu.