Részlet az Eastern: Titkok Útvesztője című regényemből, amely a 2018 őszén megjelent Eastern folytatása!
Múlhatna már ez a szörnyű émelygés...
Saori előrehajolt, és a tornác korlátjára könyökölt. Fáradtan pislogott. A falu környéke csendesnek tűnt, csak néhány darumadár hallatta énekét a domboldal aljában zöldellő nádas mögül. Saorit nem lepte meg a tájat uraló nyugalom, hiszen a harcképes férfiak legjava még az éjjel elvonult, hogy Nakamura kán vezetésével kezdetét vegye a főváros ostroma.
Vajk elég időt szánt rá, hogy csókkal illesse Saori testének minden apró zugát, aztán hajnalhasadtakor kibontakozott kedvese öleléséből, és a sereg után eredt. Távoztával hosszú álmatlanságot hagyott a lányra. Saori csak órák múltán tudta lehunyni a szemét, de hamar megébresztette a reggeli rosszullét.
– Kisasszony... – szólongatták a ház felől.
Saori kínlódva belemarkolt a köntösébe. Megpróbálta legyűrni a torkát ingerlő émelygést.
– Elnézést, kisasszony!
Saori csak megkésve ocsúdott a szolgálólány bátortalan hangjára. Mély levegőt vett, és mosolyt erőltetett az arcára, miközben hátrafordult.
Jevika, a kreolbőrű cselédlány kedvesen visszamosolygott. Lesütötte szemét, és a társalgó felé mutatott.
– Elkészült a tea, kisasszony!
Épp annyi idős lehetsz, mint a kishúgom – elmélkedett Saori, mialatt lehúzta gyékényszandálját, és betért a házuk főfolyosójára. A padló nyekergéséből hallotta, ahogy Jevika illedelmesen követi.
Édesanyja, Aoi a társalgó alacsony étkezőasztala mellett térdelt, mintát hímzett az ölében tartott posztóba. Résnyire nyitott szemhéja meg sem rezdült, amikor a lánya letelepedett az asztal túloldalán.
Saori vonakodott megtörni a csendet. Gőzölgő csészéje mögül figyelte a szöveten kirajzolódó virágmintát. Feszélyezte a gondolat, hogy alighanem ugyanaz jár mindkettejük fejében.
YOU ARE READING
Eastern
Adventure"A Titánokkal vívott háborúban porrá lett földön Yuko hírhedt törvényen kívüli. Az elárvult lányt már csak szíve haragja élteti. Konok kitartással űzi Corbent, a gyűlölt zsoldosvezért, hogy elégtételt vegyen élete megnyomorítóján. Útja során nem vár...