1.KENDİ EVİM

256 14 6
                                    

Sonunda kendi evime taşınmıştım. babam sayesinde artık kendi başıma yaşaya bilcektim. işte o gün gelmişti ve eşyalar kıyafetler koliler her şey eve getirilmişti. babama tam ''evet her şey tamam hadi yerleştirelim'' dediğimde '' eee nasılsa senin evin sen halledersin kızım ben kaçtım'' dedi hızlıca gitti.evi biraz geziniyim dedim ve evim baya büyüktü iki katlı üst katta 2 oda vardı bir tanesi en büyük olan benim odam olacaktı ve 2. oda ise oraya gereksiz şeyleri koyarım herhalde. kendime ait banyom bile vardı bu ev mükemmel. hemen yağmuru aradım ve '' aşkıım canıım artık kendi evimm var'' diyerek çığlık attım ve oda bana çığlık attı. ardından ben ''aşkım evi tek başıma yerleştiremem yardım etsene'' diyerek biraz yağ çektim ve 10 dakika sonra yağmur burdaydı eve şöyle bir baktı ve ''vay anasını sana taşınıyorum'' dedi. ardından hemen kolileri olıp üst kattaki beğendiyim odaya bıraktım ve hepsini teker teker yerleştirdim. mobilyalar kurulydu. sadece örtüler falan bana kalmıştı. ondalıra yaptıktan sonra. aşağı kata yağmurun yanına indim. yağmur yorgunluktan ölmüş şekilde salonda oturuyordu ve ''benden bu kadar'' dedi bende ona saygı duydum çünkü hem salonu hem mutfağı bitirmişti. daha sonra kapı çaldı ve açtığımda karşımda 3 tane tatlı çocuklar duruyordu. yağmur yanıa geldiğinde gözleri pörtlemişti. ve çocuklar '' mahallemize hoş geldiniz hanımlar yardıma ihtiyaç varmı '' dediklerinde ben ''yo'' diyecekken yağmur '' olur aslında banyolar kaldı yardım ederseniz çok iyi olur'' dedi ve ben yağmura garip bir bakış attım. daha sonra çocuklar içeri girdiler ve hemen hep beraber banyoları yerleştirdik. evim tamamdı. hava kararmıştı ve '' biz artık gidelim'' dediler bende '' her şey için çok teşekkür ederim saolun'' dedim ve gittiler. yağmur ise bende kalmak istemişti ve kaldı ertesi sabah erkenden kalkıp alışverişe gittim ve eve yiyecek bir şeyler aldım.

yağmur hala uyuyordu ve ben sessizce kahvaltıyı hazırladım masaya geçmeden önce yağmuru uyandırdım oda zorla kalkmıştı ve kahvaltımızı ettikten sonra önce yağmurlara uğradık daha sonra okula gittik.okulda yağmur herkese evimin güzel ve kocaman olduğunu söyleyip duruyordu ee bide o çocukları herkes'de '' aayy ne kadar centilmenler'' diyerek eriyip gidiyorlardı. okuldan çıktığımızda yağmur bana bize taşınma konusunda kararlı olduğunu söyledi bende istiyordum gelmesini ama annesinin ne diyeceğini bilmediğimiz için hemen yağmurlara gitmiştik. yağmur annesine anlattı ve annesi önce biraz istemedi ama daha sonra bende gaz verdim ve izini koparmıştık. o günün ertesi haftası yağmurun eşyaları gelmiş odası yerleşmişti bile. odama girdiğimde perdemi açtım ve karşımdaki manzaraya bakıp kalmıştım. onlar ordaydı ve hemen aşağıya indim ve karşı evin yani onların kapısını çaldım. ve '' ııımm şey taşındığımız gün bize yardım ettiğiniz için bir teşekkür amacıyla bu akşam yemeğe gelirmisiniz?'' dedim ve birtanesi '' olur tabi kaçta'' diye sordu ve bende ''6 uygun mu?'' ''evet tabi 6'da ordayız'' dedi ve gülümsedi bende gülümseyip hemen eve gittim ve yağmura bağırarak ''yağmuuuuur bu akşam 6'da misafirlerimiz varrr'' dedim ve uçarak yanıma geldi '' neee yoksa o çocuklar mı'' ''evet ben davet ettim'' dedim ve hemen yemek hazırlamaya başladık. bne pek bişey bilmediğim için en büyük işi o yapmıştı. saat 5.30 ken beni bir heycan bastı ve giyinmek için odama çıktım yağmur hazırdı bile giydiği siyah mini elbise ve siyah babetleriyle mükemmel görünüyordu. hemen ''bana yardım et kıyafet seç'' dedim ve odama girdiğimizde hemen dolabı açtım ve elbise arayışına geçtik. yağmur kendi dolabından kırmızı bir mini elbise getirdi ve denediğimde tam olmuştu. ''bunu giyiyorsun'' dedi vemen beni makyaj masamın önüne otuturup makyajımı yaptı.saçlarım sarı ve uzun olduğu için yağmur salık kalsın demişti bende öyle yaptım. saat 5.50 di ve kapı çaldı açtığımda karşımda duruyorlardı ve '' biraz erken geldik umarım sorun olmaz'' dedi ve yağmur ''olur mu hiç hoşgeldiniz'' dedi ve onlar koltuklara geçtiğinde ben masayı düzeltiyordum. daha sonra bende yanlarına gittim ve yağmur '' ee nasılsınız adlarınız ne'' diye sordu ve kıvırcık saçlı mavi gözlü olan '' ben Sarp'' sarı saçları ve yeşil gözleri olan '' ben Kuzey'' kahverengi gözlü kumral saçlı olan '' bende Berk'' dedi ve Kuzey '' peki ya sizin adlarınız ne'' dedi önce ben ''' ben Arya'' dedim daha sonra yağmur ''bende Yağmur'' dedi ve gülümsedik.biraz konuştuktan sonra masaya geçtik ve Sarp yağmurun karşısınza Kuzey de benim karşıma oturdu ve berk ise kuzeyin yanındaydı. yemekler yenirken kuzey bana soru sormuştu '' kaçıncı sınıfsınız hangi okuldasınız?'' dedi ve ben '' 11. sınıfız atatürk lisesindeyiz adasdas'' dedim ardından yağmur ''peki ya siz kaçıncı sınıf hangi okul?'' dedi ve sarp cevap verdi '' biz 12. sınıfız ama geçen hafta okuldan atıldık okul değiştireceğiz.'' dedi ve hemen araya girip ''neden atıldınız ki?'' dedim berk '' çocuk dövme kızlar tuvaletine sis bombası atma sınıfta sigara'' falan o yüzden ''hm kötü olmuş'' dedim ve saat 8'e geliyordu ve sarp ''biz artık kalkalım herşey için teşekkür ederiz bir günde siz bize gelin'' dedi ve onları uğurlamak için ayağıya kalktığımda başım bir anda döndü ve gözlerim kararmıştı. yağmur yanıma gelip '' iyimisin '' dedi ve ben '' iyiyim galiba hızlı ayağıya kalktığım için oldu'' dedim ve onları uğurladıktan sonra masayı topladık ve televizyon izlemek için salona geçtik film açtı yağmur ve izlemeye başladık. daha sonra saat geç olmuştu ve film bitmişti odalarımıza çıkarken başım yine döndü ve kötü oldum yatığma yattığımda kendimi kötü hissediyordum. su içmek için mutfağa indim ve bir anda her yer karardı..

YAĞMUR

Yatağa yattığımda arya aşağıya iniyordu herhade su içecekti ve daha sonra bir gürültü geldi hemen aşağıya indim ve arya yerde duruyordu yanına gittim ve gözleri açılmıyordu korkmuştum. hemen yardım edin diye bağırarak sarpların kapısını çaldım ve onlar hemen bizim eve geldiler kuzey aryayı kucağına aldı ve koltuğa yatırdı berk gelip kalbi atıyomu diye baktı ve atıyordu bayılmıştı sonra kolonyağı ile uyandırmaya çalıştık ve biranda gözleri açılmaya başladı. kuzey elini tutuyordu ve ''iyimisin'' dye sordu ve arya iyiyim galiba bayıldım dedi ve olanları kuzeye anlattı.berk birşeyinin olmadığını söyledi ve kuzey kucağına alıp yatağına yatırdı. daha sonra evlerine gittiler.

KUZEY

noluyo bana ya arya ne kadar güzel bir kız galiba ona aşık oluyorum. o sarı saçları o mavi gözleri nasıl güzel öyle.dedim ve sarp araya girdi ''aryayı geç yağmur a bak sen ne kadar güzeller abi bunlar sdfg '' dedi ve berk ''olum sizde ya ''dedi daha sonra ben üst kata çıktım ve perdenin karkasından onlara bakmaya çalıştım ama perdeleri kapalıydı daha sonra yatağıma girdim ve aryayı düşünürken uykuya dalmışım.

CurcunaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin