•̄ _ •̄.

59 11 10
                                    

(하현상)

11 Kasım 2020 tarihinde Twitter Blue Room konuğu oldu ve fanlar tarafından gönderilen soruları cevapladı.

S. 1: En çok değer verdiğin üç şey?

Hyunsang böyle biri olmadığını söylüyor, bu yüzden hiçbiri. Gitarı bozulduğunda satıp yenisini aldığını örnek veriyor.

S. 2: Müzik yaparken 'çok iyi yaptım' dediğin an?

Hyunsang geçen sene müzik festivali yaptığını söyledi. Han Nehrinden (müzik festivali alanı) bahsetti. Busan Rock Festivali'nin de harika olduğunu söyledi. (HOPPIPOLLA) Üyelerle gülüp eğlendiği an da iyi bir müzik yaptığını düşünüyormuş.

S. 3: Şarkılar üzerinde çalışırken sıralama her seferinde değişir. Bazen uzun zaman önce yazdığın şarkılardan bazı sözler olabilir, bazen sonradan ufak eklemeler olabilir ya da önce melodi, sonra sözler, sonra parça. Sence?

3108 -> önce melodi sonra şarkı sözleri
US -> melodi ve şarkı sözleri aynanda
Close -> melodi - şarkı sözleri - parça

S. 4: Ne tür bir müzisyen olmak istiyorsun?

"Hiç yani, öyle çok bir şey olmak istemiyorum. Sadece bir insan olmak istiyorum. Müzik yapan bir insan."

S. 5: Hayatında asla yapamam dediğin şeyler nelerdi?

Çok fazla şey olduğunu söyledi. Müzik şovları, oyunculuk, hayranlarla buluşma (imza etkinlikleri), aegyo da. (insanlar ondan istemeseymiş asla yapmazmış.)

not: ve şu an hepsini yaptı. öyle çok büyük bir rolü olmasa da oyunculuk bile yaptı.

S. 6: Geçmişe ışık hızında dönebilseydin, ne zamana dönmek isterdin ve neden?

Jeju'ya geziye gitmişler lisede. Orada çok eğlenmiş. Hatıraların eğlenceli olduğunu söyledi. 2N3D gezisi, lezzetli yemekler yedi, birçok yere gitti. Seongsan Ilchubong'ta da yürüyüş yaptılar. Çok sıcak bir yazdı ve çok fazla terliyordu. Geri dönüş zor olur diye Hallasan'a gitmedi.

Ama onun için güzel bir anıydı.

S. 7: Gurur duyduğun gücün?

Hyunsang neleri sevdiğinden ve nelerden nefret ettiğinden kesinlikle emin olduğunu söyledi. Sevdiği şeyler adına çok çalışır / çabalar ama nefret ettiği bir şey adına hiçbir şey yapmazmış. Tüm gün asla yorulmadan tüm sevdiği şeyleri yapabilirmiş.

#: Yayın anında yanlışlıkla bir fanı sessize aldı ve bunun için özür diledi.

"Ah, yanlışlıkla bastım sanırım. Üzgünüm bunu nasıl geri çekerim bilmiyorum, sadece bir şeylere bastım ve böyle oldu. Sanırım bütün yorumlarını engellemiş oldum. Sesini kapattım özür dilerim, bir hesabı bloke ettim! Üzgünüm. 😅"

 😅"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

S. 8: Albümün arkasındaki hikaye nedir?

Hyunsang 3108'i kaydederken mevsim geçişi yaşanıyormuş. Eylül-Ekim civarıymış ve burun iltihaplanması çok şiddetlenmiş, aşırı burnu akıyormuş, o burun spreyleri olmasaymış asla iyileşemezmiş. Ses kaydı biraz zor olmuş.

S. 9: Müzik yaparken ilham nereden geliyor?

Öyle rastgele geldiğini söyledi. Yürürken, arabaya binerken ya da herhangi bir anda aklına bir şeyler geliyormuş. Genel olarak bir cevap verirse şarkı dinlerkenmiş.

§: Close performansı sonrası bir hayran kulağa iyi geldiğini söylediği bir yorum bıraktı.

Hyunsang: Close'u canlı yayında seslendirmek zordu ama şüphesiz insanların çabalaması ve başarması gerekiyor. İnsanlar öğrenmeli. Herkes çok şey öğrensin, millet.

(4)

ha hyunsang Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin