Selam gençler anlatacağım bu olay gerçektir. Ben Mersin'in küçük bi köyünde yaşıyorum. Burada dağlar ormanlar ve mağaralar meşhurdur. Ben 16 yaşındayken birgün evden kaçtım. (cahillik çocuktuk işte) Yaz ayındaydık gün boyu gezdim tozdum sonra gece oldu..
Ne yapcam nerde kalcam diyodum sonra her zaman içine girip ateş yaktığımız sigara felan içtiğimiz magara geldi. Saat gece 9 gibiydi ve tek başıma ormanın biraz içindeki magaraya gittim. Çevreden biraz çalı çırpı toplayıp magaraya girdim heryer karanlıktı. Birazda korkuyodum ama mecburdum sonra ateşi yaktı. Bi kaçtane sigaram vardı bi tane yaktım bekliyodum öyle ve magaranın üstünde ayak sesleri geldi.
Elime bi taş aldım korkmuştum. Sonra baktım magaranın kapısında bişey siyah bişey ve durmuş bana bakıyodu çok korktum ne olduğunu anlamadım bi anda elimdeki taşı o seye fırlattım bi anda yukarı dogru fırladı bende bi iki dk daha bekleyip elime taşı alıp yukari çiktım korkudan 1 kere etrafıma baktım ve cok hızlı bi şekilde koştum (göt korkusu işte) parka kadar durmadım. Parka gidince bi kaç arkadaş ordaydı onlarada anlattım felan..
İşte böyle gençler kendi yaşadığım olay her aklıma gelince tüylerim diken diken oluyor şimdi olduğu gibi..