Bugün benim köpüşümün doğum günü, bu yüzden bu one-shot ona armağan edildi, iyi doğdun benkopegim 🥺
Umarım beğenirsin ❤
-------
Harry gözlerini odanın kapısından gelen seslerle açtı. Gecenin karanlığında sesin kaynağını göremiyordu ama bir silüet varmış gibi hissetti. Tek eliyle gözlerini ovuşturdu, yatağının başucundaki ışık açma düğmesine bastı. Tam o anda cidden kapının önünde bir adam olduğunu görüp korkuyla çığlık attı. "Kimsin sen?"
"Şşşt!" dedi adam ona yaklaşırken. Gözleri, saçları, burnu, dudakları... Her şeyiyle Harry'ye benziyordu. "Küçükken bu kadar yaygaracı mıydım ben cidden?"
"Ne?"
"Tanışmadık tabi, pardon." Adam yatağın kenarına oturdu, elini ona uzattı. "Ben senin dört yıl sonraki halinim. Yirmi bir yaşındaki Harry."
"Pardon, tekrar soruyorum, ne?"
"Gelecekten geliyorum, senin büyük halinim. Anladın mı? Saat farkını hesaplayamamışım, o yüzden gece geldim. Balık gibi bakmayı bırakıp kalkar mısın artık?"
"Oh, şimdi anladım..." dedi Harry yorganını ittirip doğrulurken. "Rüya görüyorum ve bunun farkındayım. Harika! Rüyamda geleceğimi mi görüyorum?'
"Hı hı, rüya. Sonuçta buradayım işte ve şunu söylemeye geldim-"
"Bekle bekle bekle! Sana biraz bakayım." Harry gözlerini tekrar ovuşturup gelecekten gelen halini dikkatle inceledi. "Saçlarımı uzatmışım. Çok havalı! Bandana bana çok yakışmış!"
"Off, ergenlerden hiç hoşlanmıyorum." dedi yirmi bir yaşındaki Harry. "Evet, saçımızı uzatıyoruz ve ara sıra bandana takıyoruz. Şimdi asıl konuşmak istediğim mevzu-"
"Gelecekle ilgili sorularım var Harry!"
"Pfft, sor bari."
"Cristiano Ronaldo, Real Madrid'e geri döndü mü?"
"Dört yıl sonrasından geliyorum ve senin merak ettiğin şey bu mu?"
"Louis onun başka takıma gitmesine üzülmüştü..."
Gelecekten gelen Harry gülümsedi, "Louis..." dedi. "Buraya onun hakkında konuşmak için geldim. Salak soruların bittiyse artık şu konuyu konuşabilir miyiz?"
"Tamam Harry ama bir saniye. Sana Edward desek olur mu? İkimizin de adı Harry olunca biraz tuhaf oluyor."
"Olur, fark etmez."
On yedi yaşındaki Harry sevinçle arkasına yaslandı. "Tamam o zaman, dinliyorum."
"Yirmi bir yaşındayım ve hayatımın aşkıyla birlikteyim, ama senin şu anki davranışların bunu mahvediyor. Eğer-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Me, Myself and I
FanfictionHarry bir gece yarısı kendisinin gelecekten gelen, dört yıl sonraki hali tarafından uyandırılıyor.