06

461 33 10
                                    

[ >< ]

Felix és Jeongin leültek távol egymástól. Felix meg körülte a torkát majd, elkezdte mondandóját.

- Nos. Először is bocsánatot szeretnék kérni. - mondta. - Ne mondj semmit tudom haragszol. De megbántam.

- Ühüm... - mondta Jeongin. - De nem csak ez a mondandód. Igaz?

- Igaz? Szóval. Honnan tudod, hogy mivan velem? - kérdezte komolyan.

- A többiek is ezt kérdezték de fogalmam sincs. - vont vállat.

- Azért vagy ilyen bunkó mert én is az vagyok?

- Igen. - bólagott Jeongin.

- Mindig is te voltál a kedvencem. - mosolygott Felix.

- Ezzel még mindig nem tudsz meghatni. - nézett oldara Jeongin, hogy kerülje a szemkomtaktust.

- I.N segíteni szeretnék ezért kérdeztem. - mondta Felix. - Mert lehet, hogy komoly.

- Najó. Néha olyan érzésem van, hogy megszállsz engem. - nézett vissza szúrós szemmel.

- Megszállnálak? Nem vagyok démon. - nevetett fel. - Hogyha tudok valamiben segíteni írj rám.

A fiatalabb sóhajtott. Felix egy ölelésre tárta ki a kezét amit nagy nehezen Jeongin el is fogadott.

- Az enyém vagy örökké tanuld meg. - suttogta Felix Jeongin fülébe.

- Mi? - mondta majd a fiatal számára elsötétült a világ.

- Túl könnyű volt téged megszállnálak Jeongin. Mindenki ártatlannak hitt téged de sose voltál az. Most jöhettek a többiek. - mondta majd elhagyta a házat.

Bad Stray /Stray Kids ff./ |BEFEJEZETT|Where stories live. Discover now