Öncelikle merhabalar!
Umarız hepiniz sağlıklı ve mutlusunuzdur, keyfiniz yerindedir, eğitim ve iş hayatınız beklentiniz gibidir. Hayatınızda her şeyin yolunda olmasını diliyoruz. Uzun süredir bazı aksaklıklar dolayısıyla aktif olamadık ancak şimdi buradayız! Umarız siz de hazırsınızdır.
Pandemi süreci, ülkedeki ve dünyadaki çeşitli sorunlar ve kişisel hayatlarımızdaki problemler derken uzun ve zorlu bir sürecin ortasında bulduk kendimizi. Kimilerimiz bu süreci fırsata dönüştürmeyi başarabilmişken kimilerimiz içinse katlanılmaz bir hâl almış durumda. Şunu hatırlatmak isteriz ki Chanbaek Fest adminleri olarak bu süreçte her birinizi desteklemeye hazırız. Bir problemle baş etmeniz gerekiyorsa ve yardım istiyorsanız, sadece konuşmak istediyseniz veya herhangi özel bir sebepten bizimle iletişim kurabilirsiniz. Çekinmenize gerek yok, biz hep buradayız.
Aktif olmadan geçen uzun bir sürenin ardından yazarlarımız için rahatlatıcı, okuyucularımız içinse birazcık beklemeyle sonuçlanacak bir açıklamayı yapmak için buradayız. Adminler olarak geçirdiğimiz süreci göz önünde bulundurduk ve teslim tarihlerinin bu sürece göre çok kısa kaldığını fark ettik. Bundan dolayı teslim tarihlerini ertelemeyi ve yazarlarımıza biraz daha fazla zaman tanımayı kararlaştırdık. Teslim tarihlerini ise yazarlarımızla birlikte hazırlıyoruz, ortak tarihleri kararlaştırdığımız an sizleri bilgilendireceğiz.
Eğer kullanıcı adını değiştiren veya ulaşamadığımız yazarımız varsa bizimle en kısa zamanda iletişime geçmesini rica ediyoruz.
Son olarak, kendinize dikkat edin ve sizden önemli hiçbir işin olmadığını unutmayın. Hepinize mutlu ve sağlıklı bir süreç diliyoruz, yakında görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ChanbaekFest [Duende]
FanfictionDuende, bir sanat eserinin kişide yarattığı açıklanamaz etki; sanatın gizemi ve tarifsizliği yani sihridir.