Seksi Uzaylı Prenses

155 18 50
                                    

Güzel bir yaz günüydü.Melez oğlan ve brokoli çocuk pikniğe gidiyorlardı.

*Piknik yeri bulduklarında*

Deku:Todoroki-Kun ben piknik örtüsünü sereyim.Sen de mangalı hazırla olur mu?

Todoroki:Ne mangalı et olmuş kaç yen haberin var mı senin?Sandviç ye hem o ucuz.

Deku içinden:Hani zengindin çilekli süt çocuğu?

Deku:Ah pardon,unutmuşum.

Beraber yemek yeyip sohbet ederken birden hemen yanlarına bir Meteor düşer.

Deku:Bismillahirrahmanirrahim.Ne oluyor lan?!

Todoroki:Meteor düştü..Hem de yanımıza.

Todoroki ve Deku meteoru incelemeye başlarlar.Birden meteorun içinden UFO çıkar.UFO'dan sarı saçlı basında bir taç olan mükemmel giyimli çok seksi bir uzaylı prenses çıkar.(Y.n:Medyadaki güzellik)
Todoroki ve Deku baka kalır.Uzaylı prensesin gözleri melez oğlana kayar.Onu gözüne kestirdiği gibi üzerine atlar.

Todoroki özgünlüğünü kullanacakken uzaylı prenses amacının kötülük olmadığını söyler.

Uzaylı Prenses:Amacım değil kötülük.Asıl kötülük sana olan aşkımın karşılıksız olmasıdır melez oğlan.Seni uzaydaki malikanemden uzun bir süredir izliyorum ve sana hayranım,aşığım melez prensim.

Deku:Uzayda malikanen mi var?

Todoroki:Buna mı takıldın gerçekten?

Uzaylı Prenses Todoroki'yi kolundan kavrayıp UFO'nun içine atar.Deku bir şeyler yapmaya çalışır fakat UFO çoktan kalkmıştır...

Deku hemen U.A'nın yolunu tutar ve durumu Aizawa Sensei'ye bildirir.Tabi ki ona inanmaz.(Y.n:Siz olsanız siz de inanmazdınız.)Olayı arkadaşlarına anlatır arkadaşları ona inanır fakat..

Bakugou:SİKTİĞİMİN DEKU'SU UZAYA NASIL ÇIKACAZ BIR FİKRİN VAR MI AMINA KOYDUĞUMUN BROKOLİSİ?!

Kirishima Bakugou'yu sakinleştirir.Deku'ya destek olur,üzülmemesi gerektiğini söyler.Mina köşede kendini gülmemek için zor tutuyordur.Kaminari 10 dakikadır neler olduğunu anlamaya çalışmaktadır.

Kaminari:Buldum!
Uraraka:Ne buldun?!
Kaminari:Todoroki'yi nasıl kurtaracağımızı!
Jirou:Anlat bakalım.
Kaminari:Şimdi bizim uzay mekiğimiz yok biliyorsunuz.Biz de Elon Musk'dan isteyelim ödünç verir belki.

Bakugou Kaminari'yi dayak delisi yapmamak için zor duruyordur.

Deku:Aslında mantıklı uçak bileti alalım ve NASA'nın merkezine gidelim.

Herkes Deku'yu nasılsa zeki diye onaylar .Kirishima sayesinde Bakugou da onaylamak zorunda kalır.

Uçak biletlerini alırlar ve uçağın kalkacağı günü beklemeye başlarlar...

Deku tüm gece boyunca Todoroki ile olan anılarını düşünür.Ne kadar çok zaman geçmiş aralarından.Halbuki o gün Todoroki'ye açılacaktı fakat Seksi Uzaylı Prenses Todoroki'yi kaçırdı...

Yn:Evet ilk bölüm bu kadar ve yine söylüyorum bu hikayede pek mantık aramayınız.Oylarsanız mutlu olurum hatalarım varsa veta fikriniz varsa açıkça belirtin.2. Bölümde görüşürüz Sangwoo'nun külleri.

~Bir Tododeku ve Uzaylı Prenses Hikayesi~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin