Elon Musk

56 11 20
                                    

Sonunda gün gelmişti.Bugün uçağa binip NASA'nın merkezine gideceklerdi.Washington'a.(Y.n:Gidip bunu araştırdım kıymetimi bilin)Uçak biletleri o kadar pahalı değildi.Japon onlar.Berat Albayrak yok orada.

Kıyafetlerini giymiş ve U.A'nın önünde bekliyorlardı.Aizawa nerede mi?Uyuyor.Şaşırmadık.Allah yardım etsin öğrencilere horluyor bir de.Uraraka gelmeye çekiniyordu.

Mina:Uraraka bacım niye gelmiyorsun?

Uraraka:Ben fakirim bilet alacak param yok...Dilendim para vermediler...

Mineta:Pavyonda çalış para kazanırsın.

Jiro Mineta'ya özgünlüğü ile saldırmıştı.

Yaomomo Uraraka fakir diye ona para verdi.Yaommo zengin bir gacı.Sonunda havalimanına vardılar.

Washington'a geldiler.

Denki NASA'da hep fotoğraf çekiyordu.Manyak kahraman olmayıp Vlogger olcam diyordu en son.Mineta NASA'daki gacılara yavşıyordu.Yaomomo Jiro ile birlikte NASA'yı inceliyordu.Bakugou Kirishima ile etrafı geziyordu.Deku aramalarının sonucu Elon Musk'ı buldu.

Denki:ELON MUSK ABİ ELON MUSK ABİ!

Elon Musk:Ne oluyor lan-

Deku:Arkadaşımın kusuruna bakmayınız.Biz ödünç mekik verir misiniz?

Elon Musk:Neden mekik istiyorsunuz?

Deku:Arkadaşımı Seksi Uzaylı Prensesi kaçırdı...

Elon Musk:Seksi Uzaylı Prensesi bir zamanlar çocuğumu kaçırmaya çalışmıştı açını anlıyorum..

Mina:Geçmiş olsun Elon Musk emmi...

Elon Musk:Veririm ama siz de bana Mahmut Tuncer Gezegeni'nden boza getireceksiniz anlaştık mı?

Deku:Vazifemiz kaptan.

Bakugou:Ben böyle senaryonun amına koyayim..

Gitmeden Deku ve Denki bir fotoğraf çektiler.Fotoğraf:

Sonunda hazırlardı Todoroki'yi Seksi Uzaylı Prensesten kurtaracaklardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sonunda hazırlardı Todoroki'yi Seksi Uzaylı Prensesten kurtaracaklardı.İnşallah Seksi Uzaylı Prensesi'nin cazibesine yenik düşmezlerdi.Bu yüzden Tsuyu namaz kılmıştı.Sırf o cazibe ile büyüklenmemek için.Sonunda  mekiğe bindiler.

Herkes:Bismillahirrahmanirrahim.

Deku içinden:Bekle beni Todoroki-kun seninle daha imam nikahı kıyacağım az daha dayan...

Evet bölüm bitti.Oylamayi unutmayın fikriniz varsa belirtin sorularınızı da sorun silah zoruyla değil tabi ki🔫😊

 

~Bir Tododeku ve Uzaylı Prenses Hikayesi~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin