Daya entered in his house Kavin also following him because he know that Daya is can't controll his anger.
While entering in lounge they hear some sound of whisper which is not clear.
Daya: Ghar mein koi hy pr kon hu skta hy.
Sharlin hu gi aur kon hu skta hy.
Daya: No awaz yahan se aa rahi hy Sharlin ka room is side nahin hy. Let me check.
When they reach the place they hear that someone talking... Tumhein koi chinta ki zrort nahin hy mein yahan sub sambal loon gi. Mujy pata hy kese sub sahi time pr finish krna hy Mata Rani pr believe hy mujy don't worry now take care.
She hung up and turned at next moment she frozed on her place and also back her steps. While Daya is starring her and now directly barked on him.
Kon hu tum aur chahti kia hu muj se??? Yahan mere ghar mein kia leny ayi hu aur muj se jhot kiyun bola???
Shreya: Daya let me explain...
Abi kuch bhi explain krny ku nahin reh gya. You cheator tumhari himat kese hui itna sub jhot bolny ki. He tightly hold her by shoulders and directly looking in her eyes.
Daya please leave me it's hurting...
Daya: Dard hu raha hy hona bhi chaye tumhein bhi tu pata lagy drd hota kia hy. Ab sub such btao kia chahti hu tum?
Tum ju soch rahe hu wesa kuch nahin mein tumhein cheat nahi kr rahi.
Oooh han pehle tum ne jhot bola ky tum Sharlin hu jub ky mere pas proof hy ky tum Shreya hu. She is shocked to hear this Kavin also widened his eyes.
Shreya: Name ku hide kia is mein ap ku kuch cheat nahi kia mein ny understand...
Haan jabi mein ny bhi kuch bola nahi I thought hota hy hamein apni identity chipani padti hy that's why I ask to you that you belonged from India. But you clearly Said no. Aur abi jis Pure Hindi mein tum bat kr rahi hu wo aik Indian hi kr skta hy. Ab mujy btao kiyun tum mere emotions ky sath khel rahi hu.
Shreya: Haan mein Indian hoon but mein ny tumhein cheat nahi kia hy.
Han tu tumhein chance nahin mila na jese hi chance mily ga tum cheat bhi kr lu gi hy na.But mein aesa hony nahin doon ga abi aur isi wakt tumhein yeah ghar chod kr jana hu ga.
Shreya: Mein yeah ghar chod kr kahin nahin ja rahi hoon aur na hi tum mujy nikal sakty hu. Hum agreement paper pr already sign kr chuky hein ab tum mujy nahin nikal sakty understand.
Daya: Mein tumhein kabhi maaf nahin kron ga Shreya.
Mind it Daya khud ku bht sharp samjty hu na tu Proof du ky mein wrong hoon. Aesy batu se kuch nahin hota understand.
Daya: Baht jald Proof bhi ly kr aoa ga.
Shreya: Mein bhi intezar kron gi aesy bhi bht zyada time tu hy nahin mere pas waste krny ku. Tum wo kru ju tumhein thek lgta hy mein woh kro ki ju mujy krna hy.
Yeah tu soch se zyada sharp nikli Daya ab???
Daya: Ab kuch nahin let's see wo kia krti hy.
What do you mean hum us ky plan ka intezar krein gy kesi bat kr rahy hu tum.
Daya: Kavin mein pehle din se janta hoon wo mere emotions ky sath khel rahi hy.
Aur tum kese aram se us ky hathon mein khel rahy hu right???
Daya: Haan...
Jan sakta hoon asa bhi kia hy us ladki mein???
Wakt ane pr sub btaon ga abi sirf itna jan lu yeah wohi ladki hy jisy hum pichly 3 sal se dhond rahy hein.
Kavin: Are you sure???
Meri inner keh rahi hy aur I know mera heart mujy cheat nahin kr skta... Aur us ki aj ki batu ky bad tu mujy lgta hy may be she is the same. Tum ne notice kia wohi confidence ju hamein btaya gya tha.
Daya ju bhi hu be careful yeah koi rival bhi hu skti hy...
Hmmm Don't Worry...
Now it's time for Vote and Comments...
YOU ARE READING
You are Mine
FanfictionBased on Dareya Love Passion and intimation with Mature Content.