Iza!!!

437 21 5
                                    

                        Povesteste James

Oare Andra vorbe serios ca nd a zis ca Iza e in coma,nu gasea o scuza mai credibila??Cred ca a zis asta doar ca sa ma intorc eu acasa!Dar nu ma v-oi intoarce!!Vlad vrea sa ma omoare!Da asta este motivul pentru care am plecat!Da sunt un las,am fugit de iubirea vietii mele,carte m-a mintit,pentru ca imi e fric adfe Vlad!!

Mi se pare ciudat faptul ca Andra a zis ca Iza e in coma!!!Oare e adevarat??O sa o sun pe Andra sa lamurim lucrurile:

-Alo!Andra?

-James,intoarce-te!!Iza e in coma!!!!

-Adica vorbeai serios?!

-Da,prostule!!!

Am inchis telefonul si m-am dus si am cautat o parasuta pentru ca eram in avion!Am gasit una,am ''furat-o'' si m-am parasutat fara ca cineva sa observe!!

*********

Adevarul e ca m-am ranit cand am facut contact cu solul,dar nimic nu mai conteaza acum!!!

Fug pana la spital,intreb la receptie de Izabella Moon si mi se spune ca este in salonul 122!

Alerg pana acolo si cand intru o vad pe Andra care plangea langa Iza,iar sunetul asurzitor imi spargea urechile!Ma duc si fara sa mai stau pe ganduri o sarut!!!

-James???*se chinuie Iza sa vorbeasca*

-TE IUBESC!!!!!!!!!!!*ii spun si ma uitfix in ochii ei caprui*

-Si eu imi pare rau!!

-Shhhhhhh!!!!

Ea clipeste o data semn ca a inteles si atunci la fel ca data trecut mi-a facut semn cu degetul sa o sarut!!!M-am supus si am sarutat-o!!

-Ma scuzati,dar domnisoara trebuie sa doarma!*vine si ne spune asistenta*

O mai sarut o data si iesim afara!Eu si Andra n-ea salutat si am vorbit pana asistenta ne-a anuntat ca maine la ora 14:00 Iza va fi externata!Am plecat amandoi la mine acasa,doar nu era sa o las sa se duca la un hotel!......

Urasc ca te iubesc ||Pauza||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum