((04:00))

140 16 4
                                    

"Wait right here
I'll be back in the mornin'"

-Lil Peep, Star Shopping

_________________________________


Capitotul 5

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Capitotul 5

Irene


Taehyung: ,,Noi ne-am prezentat, politicos din partea ta ar fii să faci la fel.,,
Oftez și decid în cele din urmă să le zic numele meu.

,,Irene, mă numesc Irene. Acum -spun în timp ce mă îndrept spre Hyunjin- vă rog să-l eliberați.,,

Jeongguk : Mă tem că nu se poate. Vezi tu, și noi trebuie să ne păstrăm cumva energia, facem asta cu sufletele muritorilor.

N-am mai zis nimic, doar m-am uitat la Hynjin care se zbătea până să audă și el cele spuse de Jeongguk. S-a oprit și a făcut contact vizual cu mine. Mă uitam în ochii lui, iar privirea lui m-a pus pe gânduri. Mereu a fost acolo pentru mine, m-a ajutat în nenumărate privințe și m-a scăpat de multe probleme.

,,Luați-mă pe mine.,,

Am simțit privirile lor mirate cum mă aținteau. S-a lăsat o liniște apăsătoare în încăpere. Toți ne uitam unii la alții, până când Taehyung a decis să vorbească.

Taehyung : ,,Eliberați-l!,,

Când am auzit acele cuvinte, m-am umplut de bucurie, am sărit la Hyunjin în brațe fără să mă mai gândesc de două ori. Acesta m-a îmbrățișat strâns și și-a pus capul pe umărul meu. Am stat așa câteva minute, după m-am desprins din strânsoarea baiatului.

M-am uitat la cei trei pentru câteva secunde, apoi din nou la Hyunjin.

,,Tu așteaptă-ma aici, o să mă întorc dimineață. Pune-te și dormi în continuare iar eu voi fii acasă imediat cum vei veni tu de la firmă.

Hyunjn: "Irene doar nu vorbești serios.,,

" O să fiu bine, stai liniștit. Acum... -spun și mă uit la Jeongguk- hai să mergem.,,

Jeongguk

I-am aruncat o scurtă privire fratelui meu, iar acesta s-a uitat la mine dând aprobător din cap. I-am întins mâna fetei, aceasta m-a luat de ea fără să se gândească de două ori. Yoongi și Taehyung au venit către noi, scoțând oglinda lui Lilith.

Ne-am adunat într-un cerc, punându-o în jurul nostru fiind ținută de către fratele meu. În nici câteva secunde eram deja înapoi în camera albă. Irene doar s-a uitat în jur, nezicând nimic, nefăcând niciun pas.

The 50 Faces Of The Demon || K. TH. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum