Yıl 2056...
AURO Lab'ın açılış günü.
Ben Victoria Turner.Bu laboratuvar için elimden geleni yapacağıma yemin ediyorum.İnsanlığın en korkulan hastalıklarını yenmeye çalışacağız.Bir nevi zamanda yolculuk mümkün olacak.Siz yaşamıyor olacaksınız.Sizin için zaman duracak.En büyük hedefimiz dünyada en ölümcül hastalıklarda bile tedaviyi mümkün kılmaktır.
Büyük bir kalabalığın arasından ilerleyen victoria muhabirlerden gelen soruları yanıtlamak için basın odasına doğru ilerler.Sadece 5-10 dakika yapılacak olan konuşma için bir sürü muhabir kuyruk oluşturmuştur.Victoria odaya girmiş ve soruları yanıtlamaya başlamıştır.
Muhabir:
Zaman yolculuğunuzdan kastınız nedir?
Victoria:
Bizim için kolay ama tehlikeli bir işlem.Büyük bir hastalığa yakalanan insanları belirli bir para karşılığında vücutlarını donduracağız,hasta bu zamanda uyumuş olacak bir nevi ölü gibi.Ve ileride tekrar vücutlarını tekrar ısıtarak uyanmasını sağlayacağız.Hasta uyutulduktan 200 yıl kadar sonraya bile gidebilir.Bunu zaman gösterecek.Yada ölen insanlara aynı işlemi uygulayacağız ama bunda zamanla yarışmak gerekiyor ceset bize 2 saat olmadan ulaşmalı uyanınca neler olacağı merak konusu beyin oksijensizlikten zarar almaya başlayacaktır.Bunlar daha denenmemiştir.İnsanlarda bilmiyoruz ama hayvanlarda %100 başarılı oluyor.Hafızası tamamen yerinde uyanıyorlar.
Muhabir:
Dondurma işlemi nasıl oluyor?Dondurulduğumuzda yemek yeme ve dışkılama ihtiyacımızı nasıl gidereceğiz?
Victoria:
İlk önce ötenazi yapılarak kişi öldürülüyor.Daha sonra vücudundan kanı alınıyor yerine -50 derecede olan donmaz bir sıvı gliserol konuluyor.Ve kişi buzların içine yatırılıyor.Buz miktarı her geçen saat arttırılıyor ve -50 dereceye geldiğinde içi sıvı nitrojen dolu tanklara konulmak üzere hazırlanıyor.Her gün vücudu yavaş yavaş sıvı nitrojene daldırılıyor ve 7 günün sonunda tamamen giriyor ve vücut -196 dereceye ulaşıyor.Bu sıcaklıkta vücut hücreleriniz çalışmaz.Ama ölmezler.Bu yüzdende yemek yeme ve dışkılama ihtiyacı duyulmaz.Çalışmadıkları içinde oksijen alma durumuda gerçekleşmemektedir.Teşekkürler.Victoria tesislere gitmek üzere odadan ayrılır.Victoria laboratuvarın hem sahibi hemde genetik bilimcisi olarak görev alır.Victoria yoldayken yanına diğer bir genetik bilimcisi olan James koşarak gelir.
James:
Victoria bunu görmen lazım hemen koş!Victoria koşarak Jamesi takip eder.Ve soğutma bölümünde denek olarak kullanılan köpek Lyki tanklardan çıkartılmak üzeredir.Lyki tanktan çıkartılır kanı vücuduna geri verilir ve ısınması sağlanır.Lyki 3 günün sonunda tamamen kendine gelir.Hafızası yerindedir daha öncede Victorianın komutlarını dinleyen Lyki hala Victoriayı tanıyor ve komutlarını dinliyordur.Test başarılı olmuştur.
Victoria Lyki ye hormon enjekte ederken huzursuzluk çıkarmış ve iğnenin vücudundan çıkıp Victoriaya saplanır.Ve Victoria için kara gün başlar.Lykiden geçen bir virüs Victoriayı çok hasta eder.Tam 12 sene boyunca yatağa bağımlı olmasını sağlar.Ve hastalığın henüz tedavisi yoktur ve öleceği söylenir.Victoria ise kendi laboratuvarında ilk insan denek olmaya karar verdiğini söyler.Daha 39 yaşında olan göz yaşları arasında uyutulur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Kimim?
Science Fiction27 yaşındaki Victoria bir kaza sonucu hastalığa yakalanır.12 sene boyunca yatağa bağımla kalan Victoria kendi laboratuvarında ilk insan denek olarak kullanılmasını ister.Victoria uyutulduktan sonra 2136 yılında uyandırılır ve hastalığının tedavisi b...