Джънкук тичаше към дома на семейство Ким . Бяха го задържали след часовете и затова закъсняваше за работа . След като стигна имението си изкара ключовете и с треперещи ръце отключи . Влезна и без да иска затръшна вратата след себе си . Тръгна към стаята на персонала но краката му се преплетоха и падна на земята. Изправи се от земята но се блъсна в някой.
Тае : Закъсня !
Куки : Извинете ме ! Задържаха ме след часовете и затова закъснях ! - каза и триеше ръцете си една в друга за да ги сгрее , тъй като навън беше доста студено
Тае : Няма нищо ! - разроши косата на мъника - студено ли те ? Ела да се стоплиш - взе раничката на мъника и го придружи до камината - гладен ли си ?
Куки : Не
Тае : Кога за последно яде ? Струваш ми се отслабнал ?
Куки : Преди два дни
Тае : И защо не се храниш ? Знаеш , че не е хубаво !
Куки : Знам - каза и сведе глава - но дадох последните си пари да лечението на мама
Тае : Защо не ми каза ,че ти трябват пари ?
Куки : Но нали преди няколко дни ми дадохте заплатата
Тае : Момент - изкара портфейла си и изкара пари от него - вземи ги
Куки : Не мога да ги взема
Тае : Защо ?
Куки : Просто не мога!.....Аз имам работа за вършене , извинете ме ! - поклони се , взе си раницата и отиде да се преоблече. Вече облечен в работната си униформа, Куки се зае с работата
***
Джънкук тъкмо беши приключил с работата и седна да си почине на стола в стаята на персонала . Сложи ръцете си на масата и легна върху тях , но заспа.
Намжун влезна в стана на персонала и видя спящия Куки. Вдигна го и го премести на леглото . Зави го и го целуна по челото , след това излезна от стаята.
****
На сутринта Куки се събуди от лъчите които галеха лицето му . Огледа се и видя че е в стаята на персонала. Погледна към часовника и видя че е 7:30 сутринта. Облече си якето , взе си раничката и отиде до кухнята .
Куки : Лельо Яна може ли тази сутрин ти да направиш закуската? Трябва да взема останалите лекарсва на мама , ай закъснявам за училище! Обещавам че ще ти се реванширам! Моля те !
Яна : Аз ъм...
Г-н Ким : Върви Кук
Куки : О , господин и госпожо Ким - поклони се - Не Ви видях че вече сте седнали да закусвате.....Моля да ме извините! - каза и набързо погледна към Техьонг и Намжун , които също закусваха
Г-ж Ким : Няма проблем, Куки! Може да тръгваш !
Куки : Благодаря Ви ! - поклони се и тръгна
Г-ж Ким : Какво възпитано дете ! Просто нямам думи , родители му сигурно се горди ,че имат син като него!
Г-н Ким : Така е !
Яна : Извинете, че се намесвам в разговора Ви , но Джънкук няма баща ! Починал е в самолетна катастрофа , а майка му е тежко болна и е вече втори месец на легло .
Г-ж Ким : Но кой ги издържа?
Яна : Куки ! От училище ,тук , от тук или у дома или на училище
Г-н Ким : Няма ли да е по - добре да дадем на детето малко почивка
Яна : Няма да си позволи почивка, ведната ще си намери работа и после ще работи и тук и там .
YOU ARE READING
𝑀𝑦 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑙𝑜𝑣𝑒 [ 𝐾.𝑡ℎ. ~ 𝐽.𝑗𝑘 ] ✔️
Short StoryКъдето 17 годишния Джънкук работи за семейство Ким .