Куки се отдели от прегрътката и погледна Тае
Куки : Готов съм да ти разкажа всичко от самото начоло , но....
Тае : Но какво ?
Куки : Не съм сигурен дали ще искаш да си останем приятели
Тае : Толкова ли е зле ? - попита а в отговор получи просто кимване от страната на Куки - Разкажи ми , а аз ще си преценя - каза а малкия отново кимна
Куки : Аз , Джин хьонг , Юнги хьонг и Джимин бяхме най-добри приятели . Един ден се бяхме уговорили да отидем на лунапарк и така и стана . Забавлявахме се заедно и всичко минаваше толкова добре , докато не стана време да се прибираме , е аз трабваше да се прибирам тъй като бях най-малък от тях и имах час в който трябваше да се прибера . Те решиха да ме изпратят до вкъщи и ме изпратиха , но Юнги хьонг помоли Джин и Джимин да ни оставят сами защото Юнги имал да ми казва нещо . Те първоначално не се съгласиха , но Юнги им се помоли и те ни оставиха . Тогава Юнги хьонг ми призна , че има чувства към мен , но аз му казах че го чувствам като по-голям брат и най-добър приятел а не като нещо повече от просто приятели . Той видимо се натъжи и на мен ми стана много гадно и го гушнах , но тогава той ме помоли само за една единсвена целувка и аз се съгласих само защото е важен за мен човек и не исках да го виждам разтроен . Целунахме се , но тогава нито един от двама ни не знаеше , че Джимин ни е наблюдавал от далече . Юнги ми благодари за целувката и ми каза че ще се опита да забрави чувсвата си към мен , но приятелсвото ни ще продължи вечно - заплака мъника - Юнги беше казал че ще ходи на почивка и попитал Джимин дали е искал да отиде с него , но той отказал защото имал работа .Тогава Юнги попита нас със Джин и ние се съгласихме . Джимин си е бил мислил ,че Юнги хьонг ще ходи сам на почивката и е срязал спирачките на колата му . На следващия ден Юнги дойде да вземе мен и Джин и тръгнахме към мястото където щяхме да прекараме уикенда . Всичко беше спокойно докато Юнги не каза че спирачките на колата не работят и в следващия момент ние катастрофирахме. Тогава ние загубихме нашият най-добър приятел и брат . Аз се събудих и видах че съм в болница . Докторите ми казаха че съм бил в кома една година . Попитах къде са Джин и Юнги , тогава те ми казаха че Джин е добре и си е вкъщи . Попитах и аз Юнги хьонг тогава те ми казаха просто " Съжаляваме , моите съболезнования ! " . Няколко дни по-късно Джимин дойде при мен в болница и ми каза всичко . Каза ми че той е бил срязал спирачките на колата, казах ми че аз съм виновен за всичко...каза че аз съм му бил откраднал Юнги . Тогава той си призна че е харесвал Юнги и ни е видял да се целуваме . Причината за да среже спирачките била , да си отмъсти на Юнги че е избрал мен ,вместо него когато той му е признал чувствата си . След това аз изпаднах в депресия и обвинявах себе си за всичко случило се . Затворих се в себе си и се промених . С времето благодарение на Джин аз си върнах старото си аз . След това мама се разболя и аз бях принуден да започна работа за да плащам здравето й . Започнах работа във вашето имение но цената на лечението се вдигна и затова се лиших от това да ям често и да седя на топло . Тогава благодарение на майка ти аз отново се храня добре и живея на топло . Но с времето в което работех в дома ти аз започнах да развивам чувсва към теб . - погледна Тае и се усмихна широко - Онзи ден когато Намджун ме бутна по стълбите ти беше много загрижен за мен , а чувсвата ми към теб започнаха да увеличават . В деня в който ме изписаха от болницата и дойдох във дома ти аз отново срещнах Джимин , а когато ти го представи и каза че е твое гадже , аз се почувсвах зле . Знаех още от самото начало ,че нямам шанс с теб . След като си тръгнахме с Джин намджун не предложи да ни закара до вкъщи и така и стана . На следващия ден Намджун ме покани да отида с него ва лунапарк и аз се съгласих и отидохме . Изкарахме си наистина добре . Той ми предложи да отидем на спокойно място и когато отидохме той ми призна че има чувства към мен и ме попита дали искам да бъда негово гадже . Тогава аз се замислих че чрез него ще те забравя и се съгласих . Над вечер отидахме във неговата вила и започнахме да си правим пица . Направихме кухнята цялата в яйца и брашно , тогава той ме целуна и аз му отвърнах , но проблема беше там че.....проблема беше там че си представях как целувам теб вместо него . На сутринта след като се прибрахме , започнах да се оплаквам на Джин че не мога да те забравя и че си ми само в главата . Тогава ми дойде идея как да си отмъстя на Джимин за Юнги и да те отмъкна от него.....реших да се опитам да те съблазня по някакъв начин но осъзнах колко долно е всъщност това и че така може освен че да не си мой ай да те загубя и като приятел . Бях решил и да говоря със Намджун и да му кажа че съм със него само за да те забравя но нещата не станаха така както исках . Опитах се да говора с него но той започна да ме целува по врата . Аз се изплаших и се напрегнах и просто казах първото нещо което ми дойде на ума е това да го поканя да гледаме филм в нас със него и с Джин , но той просто се съгласи и продължи да ме целува грубо и започна да ме съблича ...и нататък знаеш какво стана . Но все пак искам да знаеш че каквото и да става аз няма да се откажа от теб – погледна Тае и тогава..........
Извинете за грешките!
ESTÁS LEYENDO
𝑀𝑦 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑙𝑜𝑣𝑒 [ 𝐾.𝑡ℎ. ~ 𝐽.𝑗𝑘 ] ✔️
Historia CortaКъдето 17 годишния Джънкук работи за семейство Ким .