Episode 48

49 3 0
                                    

"Saya pilih untuk ikut Jung Kook."
-
Jung Kook sangat gembira apabila Tae Hyung memilih keluar dengannya berbanding dengan Min Gyu.
-
"Nampaknya awak telah kalah dengan saya, Kim Min Gyu."
-
Jung Kook menunjukkan senyuman sinis kepada Min Gyu.
-
Min Gyu yang melihat senyuman sinis daripada Jung Kook, dia hanya membiarkan sahaja tanpa berkata apa-apa.
-
Sebenarnya Min Gyu tahu Jung Kook sangat cemburu apabila orang lain mendekati Tae Hyung dan Min Gyu tadi hanya cuba mengusik Jung Kook sahaja dengan mendekati Tae Hyunv tetapi Min Gyu tidak menyangka bahawa Jung Kook akan marah seperti ini.
-
"Jung Kook, saya tahu awak mencintai Tae Hyung walaupun awak tak beritahu saya tentang perasaan awak kepada Tae Hyung, saya tetap tahu kerana pandangan awak kepada Tae Hyung kelihatan awak memang sangat mencintai Tae Hyung."
-
"Saya juga mula menyukai Tae Hyung."
-
"Tetapi itu tak bermaksud saya akan mengambil Tae Hyung daripada awak, Jung Kook."
-
"Bagi saya, awak adalah kawan saya, Jung Kook."
-
"Tak mungkin saya berani mengambil Tae Hyung daripada awak."
-
"Mungkin Tae Hyung lebih sesuai dengan awak berbanding saya."
-
"Saya harap awak akan berani luahkan perasaan awak kepada Tae Hyung, Jeon Jung Kook."
-
Min Gyu berkata dalam hati.
-
"Min Gyu?"
-
"Ya, Tae Hyung?"
-
"Saya benar-benar ingin meminta maaf kerana menolak ajakkan awak."
-
"Saya dah janji dengan Jung Kook untuk keluar bersama."
-
"Saya kena tepati janji itu."
-
"Baiklah, saya faham."
-
"Tae Hyung, awak tidak perlulah rasa bersalah kepada saya."
-
"Baiklah, kalau awak berkata begitu, Min Gyu."
-
"Terima kasih kerana memahami saya." -
"Sama-sama."
-
"Kalau macam itu kita kena pergi sekarang, Kim Tae Hyung!"
-
"Baiklah, Jung Kook!"
-
"Min Gyu, saya pergi dahulu."
-
"Ok."
-
Selepas Tae Hyung berkata seperti itu, kemudiannya Jung Kook mengambil tangan Tae Hyung dan menarik Tae Hyung keluar daripada kafe tersebut lalu mereka berdua menaiki kereta.
-
To be continued

Will You Be Mine?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang