Lisa her zamanki gibi okuldan çıktı ve eve yürüyordu eve yaklaşırken evlerinin önünde bir nakliye arabası vardı lisa koşarak eve girdi annesi ve babası hazırlanıyor du.
(Lisa) anne,baba, burada neler oluyor.!(Bayan manoban) oh! Lisa geldinmi? Sana söyleyemedik babana güney kore nin en iyi restorantlarından birinde iş teklifi geldi. Daha yarım saat oluyor. Dersin var diye sana söyliyemedik. Lisa biz taşınıyoruz
"Taşınıyoruz! taşınıyoruz !taşınıyoruz! . "
Bu sözler Lisa'nın kulağında çınladı.
(Bay manoban) kızım Lisa, seni anlıyorum istersen beraber burada kalabiliriz yada ben giderim senin mutlu olman en önemlisi.(Lisa) hayır Baba sadece şaşırdım.Zaten burada fazla arkadaşım yok. Ama ben hangi okula gidicem?
(Bay manoban) seni "kim Woo_young koleji"adlı bir özel koleje yazdırmayı düşünüyoruz. Ama senin fikrini almak için daha kayıt etmedik.
(Lisa) hayır Baba bir sorun yok. O zaman ben hemen toplanmaya başlayayım ☺😘🙂
Lisa toplanmaya başladı . Ama o sırada aklına çoook önemli birşey geldi. Annesini çağırdı ve laptop unu açtı ve bursluluk sonuçlarına baktı.
Kazanmıştı.
Lisa heyecanla annesine sarıldı "babaaaaaaa bursluluk sonuçları açıklandı kazanmışım babaaa"diye bağırmaya başladı babası neşe içinde gelip ona sarıldı. Heyecanla eşyalarını toplamaya devam etti. Babasının sesini duydu onu çağırıyordu. Hızla yanına gitti olan çıktılar yani hayatında değişiklikler olacağını biliyordu ama bu kadarını yazar olarak ben bile tahmin edemezdimArkadaşlar yb kısa diye düşünüyorsanız ksa zamanda kısa yb atıcam. Ha olmaz diye düşünüyorsanız yıldızın ve okunmanın çok olması lazım.
Bide bu benim kısımlarımı görmek istemiyorsanız koyu kısımları okumayın önemli ise ben önemli yazarım
Yeni bölüm için 1 yıldız bile yeterli hemen 10 dan fazla yıldız imkansız zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Lise
Fanfictionlisa Kore ye taşındığında normal hayatına devam edeceğini sanıyordu ama kaderin onun için başka planları vardı. (┬┬_┬┬) Bangtanpink lizkook tealice gibi şeyler içerir