Het was zondag middag ik zat rustig thuis op de bank een film aan het kijken, opeens belt er iemand aan de deur ik doe open en ik verschoot kij hard er stond een mevrouw voor mijn deur en zij hier zijn we bij de winnende winnares van de coca cola wedstrijd. Oké ik was dit vergeten te vertellen ik heb een maand geleden meegedaan aan wedstrijd van Coca Cola via YouTube het was een soort 30 seconde liedje da je moest zingen de winnaar mocht 2 maanden naar de VS en het was altijd al een droom voor mij om naar de VS te gaan.
Ik glimlachte met de grootste lach die ik had op de camera.
Hallo Sien Hoe voelt het om op de kosten van Coca Cola naar de VS te gaan ? Supper dat was het enige wat ik toen kon zeggen ja Hallo ik ben geen celeb die dagelijks tegen een camera praat.
De vrouw begon mij verschillende vragen te stellen het leek wel een interview.
Vraag 1 Hoe oud ben je Sien? 18 jaar oud
Vraag 2 Hoe ben je op het idee gekomen om mee te doen aan de wedstrijd? Ik wauw altijd als kind naar de VS gaan maar ik had daar niet genoeg geld voor antwoorde ik.
Vraag 3 wie is jou celeberty chruch Zac- Erfon.
Vraag 4 wat is je lievelings drank coca cola
En de laatste vraag ben je singel ? JA
Oké danku voor je tijd zij de mevrouw ze vroeg dat ze binnen mocht komen en ik zij ja kom maar binnen de vrouw stelde zich voor Hallo mijn naam is Ledi ik antwoord mooie naam danku. Ledi vertelde wat het doel was in de VS 2 maanden te doen ze gaf mij een papier waar opstond, doelen van Coca Cola als eerst zij ze dat ik geen vriendje mag hebben ik zij oké geen probleem ik vind jongens toch maar kinderachtig zij ik luid op. Het volgende da ze zij dat we eerst naar NEW York gaan voor een paar weken om de spot in te zingen ik zij weer oké het leek precies of ik niks anders uit mijn mond kreeg dan het woord oké.
Het was nu al 14:00 en Ledi verschoot toen ze op de klok keek oh nee we komen nog te laat ze zij pak rap je portemonnee, en paspoort en je jas ik deed wat ze vroeg ze belde ondertussen een taxi.
..................................................................................hey meiden moet ik verder gaan laat het me weten dor een reactie te schrijven.sorry voor schrijf fouten
xxxx
JE LEEST
Wedstrijd Love
Randomwauw oké je kent me niet mijn naam is Sien van oden ik woon in het land België. IK heb meegedaan aan een wedstrijd van Coca Cola en ik heb die gewonnen yes dit is gewoon het beste wat me ooit is overkomen ! ....... (lees de kleine leters)