•İlk Bölüm•

45 4 2
                                    

•Öncelikle herkese selamlar. İlk olarak bu fic'de argo, küfür ve smut bulunmaktadır. Rahatsız olacaklar lütfen şimdiden çıksın.•

Evet, ben herkesin gitmek için götünü yırttığı lanet olası cennetteydim. Evet evet o bildiğimiz cennet. Daha doğrusu ben bir melektim ! "Kalbinde hiç kötülük bulunmayan, daha önce hiç aşık olmayan bir melek". Aslında şunu söylemek istiyorum ki cennette olmanın bir ayrıcalığı yok. Hatta ben normal insanların yerinde olmayı çok isterdim... Ahh her neyse. Merhaba, ben Jeon Jungkook. Cennette arkadaşlarım vardı ve aslında ben onlardan daha haylazdım. Tanrı bize her zaman birşeyleri kısıtlar. Şuana kadar kimse onun sözünden çıkmadı, ve eğer onun sözünden çıkarsak ne olacağını bize söylemedi. Bu sorunun cevabını hiçkimse bilmiyor ! Ahh her neyse bu kafamdaki düşüncelerin hepsini bir kenara bırakıp Jimin ile gezmeye devam edecektim. Çok sıkılmıştım ve Jimin'e şöyle söyledim.

Jungkook

-Hey Jimin, ben çok sıkıldım. Biraz risk mı alsak ? Ne dersin ?

Jimin

-Ne gibi bir risk Jungkook ? Senin yüzünden başımıza birşey gelmesini istemiyorum.

Jungkook

-Ahh Jimin, merak etme. Hem başına en fazla ne gelebilir ki ? Kurallar çiğnemek içindir ! Hani hatırlıyor musun tanrı bize bir yerden bahsetmişti. Oraya girmememiz gerektiğini, aksi takdirde oraya girersek şeytanların bizi kendi boyutlarına çekmeye çalışacaklarını söylemişti... Benimle beraber oraya gelmeye ne dersin ?

Jimin

-Ahh saçmalama Jungkook ! Tanrı bize orayı yasakladı ve oraya gidemeyiz !

Jungkook

-hadi ama, gidersek ne yapar ? Hiçbirşey yapamaz. Biz onun melekleriyiz, bizi kaybetmeyi istemez.

Jimin

-Jungkook saçmalama ! Ben seninle oraya gelmiyorum ve sende gidemezsin.

Jungkook

-Ooof Jimin, çok sıkıcısın. Ne olur biraz eğlensek ?

Jimin

-Tanrı'nın sözünden çıkamayız. Biz bu dünyaya tanrı'ya ibadet etmek için geldik !

Tamam anlamında kafamı salladım. Jimin'in neden bu kadar sıkıcı olduğunu anlayamıyorum. Ne olur yani biraz eğlensek ? Ahh herneyse. Ben boş durur muyum ? Tabii ki hayır. Kafama taktım. Ben oraya gideceğim !

Yavaş yavaş karanlık çökmeye başlamıştı. Ve bende Jimin'in sikik çenesini daha fazla dinlemeyi çekemezdim. Adımlarımı durdurdum ve Jimin'e döndüm

Jungkook

-Bugün benimle beraber gezmeyi kabul ettiğin için teşekkür ederim.

Bunları söyledikten sonra Jimin'de adımlarını durdurdu ve bana döndü. Garip garip bana bakmaya başladı.

Jimin

-Hey, nereye gidiyorsun ? Neden durdun ? Yoksa benden sıkıldın mı ?

Jungkook

-Ahh Jimin, saçmalama. Sadece bugün biraz fazla yürüdük. Ve haliyle de yoruldum... Bi an önce evime gidip uyumak istiyorum.

Jimin

-Ugh, pekala. Görüşürüz.

Dedi ve oradan uzaklaştı. Bende oradan uzaklaşıyormuş gibi yaptım fakat gövdemi bir duvara yaslayıp Jimin'in tamamen gitmesini bekledim.

Evet bu bölümlük yeter. Çünkü parmaklarım ağrıdı ÖXĞWÖXĞEŞFŞWÜDÇRĞÇ. Aslında daha uzun yazmak isterdim ama elimde değil. Elimden geldiğince yeni bölüm atmaya çalışacağım. Bekleyişte kalın !•

•𝙇𝙤𝙫𝙚 𝙊𝙧 𝙎𝙪𝙛𝙛𝙚𝙧• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin