🤍DŮLEŽITÉ🤍
Taaak fajn lidičky tady jsem to trochu pozměnila přesouváme se kde je Arvin už dospělý! Pozměnila jsem to tak, že doteď bydlel se svojí sestrou! Jeho babička umřela před Lenorou a jeho strýček umřel hned po babičce. Taky jsem pozměnila, to že ty tři kluci co šikanovali Lenoru žijou. Tady je ta scéna kdy Arvin příde z kostela do stodoly a najde tam Lenoru oběšenou!
🤍PŘÍBĚH🤍
Přišel jsem z kostela domů, jenže ze stodoly jsem viděl vybíhat podozřivou osobu. Konkrétně kluka. Vzal jsem svojí pistoli a šel do stodoly. Když jsem vešel dovnitř uviděl jsem tam oběšenou Lenoru.
,,Lenoro! Lenoro!"křikl jsem.
Nejevila známky života a tak jsem se rozhodl, že půjdu za tou osobou. Vyběhl jsem ze stodoly a běžel za ním. Vypadal jako kdyby měl něco s nohou a tak ho nebylo těžké chytit. Chytil jsem mojí pistoli silněji do ruky. Byl jsem skoro těsně za ním a on zrychlil krok, ale neotočil se. Chytil jsem ho za rameno a pořádně stiskl. On zastavil a díval se před sebe. Pistoli jsem mu přiložil k hlavě a on na sucho polkl.
,,Půjdeš se mnou nebo tě tady na místě zastřelím!"zašeptal jsem mu do ucha a on jen přikývl.
Měl kapuci a já mu jí chtěl strhnou až když budeme u mého auta. Cestou jsem rozmýšlel kam ukryju mrtvolu když ho zabiju. Vzpamatoval jsem se až když jsem uviděl moje auto. Chytil jsem ho za kapuci a strhl jí. Zůstal jsem zaražený. On to je... Holka!? Počkat už jsem jí někde viděl! Už vím kde to je jedna z těch co šikanovali Lenoru!
,,Proč jsi jí oběsila!?"zvřeskl jsem po ní a s ní trhlo. Byl jsem milo překvapenej, že není až tak drsná jak vypadala. Nedostal jsem žádnou odpověď a to mě ještě víc nasralo.
,,Ještě jednou se tě ptám! Proč jsi to udělala!?"chytl jsem jí za rameno a dotáhl před mrtvolu. Začala brečet.
,,Já to nebyla."zašeptala skoro neslyšně.
,,Byla jsi tady poslední!"znovu jsem křikl.
,,Já bych to nikdy neudělala!"zvřeskla na mě.
,,Tak co jsi tu dělala!?"po mojí otázce koukla do země.
,,Já...byla jsem pro tu pistoli."znovu jenom zašeptala a začala brečet víc.
,,Pro jakou pistoli? Tuhle?"ona jenom přikývla.
Koukla se za sebe na moje auto.
,,Nechceš ho jít vypnou?"zeptala se a koukla na mě.
Koukl jsem směrem na auto.
,,I tak nemůžeš utíkat, takže mi neutečeš."řekl jsem a vybral se směrem k autu.
Cítil jsem na mě její pohled, když jsem se ale otočil koukla jinam. Vypnul jsem auto a šel spátky k ní. Neviděl jsem jí ve dveřích a tak jsem myslel, že znovu utekla. Přišel jsem dovnitř a ona seděla na vědře a koukala se slzamy v očích na Lenoru.
,,Co se mnou uděláš? Zabiješ? Znásil..-" nestihla do doříct, protože jsem jí přerušil ve slově 'Znásilníš?'.
,,Jasně, že ne!"překřikl jsem jí.
,,Hele já to vážně neudělala Lenora byla kamarátka! A tohle by jsem nikdy neudělala! Ani tobě ani nikomu jinému!"
,,Kamarátka? Vždyť jsi jí šikanovala!"
,,Jenom v partě jinak jsem se jí vždy omluvila!"zvýšila hlas.
Měla nádherné oči. Hnědé jako čokoláda. Hnědé vlasy, ale jedná věc mi nešla do hlavy. Proč má na sobě klučičí oblečení?! Ve škole chodila normálně ve šatech a sukních. A odkud to vůbec vzala?
,,Proč máš na sobě klučičí oblečení?"nedalo mi to a zeptal jsem se.
,,A proč ne?"
,,Kdes to vzala?"opřel jsem se o dveře a koukal raz na ní a raz na Lenoru.
,,Od bráchy."
,,A kde máš bráchu? Když to nosíš ty?"zeptal jsem se a ona koukla do země.
,,Pod zemí. Zemřel když ho zastřelili. Doteď se neví kdo to udělal."řekla a koukla na mě.
,,To je mi líto."koukl jsem na mrtvou Lenoru.
Beze slova jsem vyšel se stodoly a šel dovnitř domu. Zašel jsem do Lenořiné izby. Hledal jsem tam něco co mohla skrývat a neukázat, mi to protože se možná bála mojí reakci nebo něco takového. Slyšel jsem kroky za mnou a tak jsem se postavil a šel jse kouknout kdo to je. Vyšel jsem z Lenořiné izby a narazil do Iris. Tá spadla a já na ní.
,,Promiň! Nechtěl jsem."řekl jsem a postavil se. Podal jsem jí ruku. Ona jí přijala a vyšvihla se na nohy.
,,Nevadí."řekla a usmála se.
,,Cos potřebovala?"zeptal jsem se a šel zpátky do izby.
,,Jen jsem se chtěla zeptat co budeš dělat s tou mrtvolou."zeptala se.
,,A jo já na ní zapomněl. Pojď půjdeš se mnou na stanici."řekl jsem a chtěl vyjít z pokoje, ale ona mě zastavila.
,,Já to vážně neudělala"koukla se mi hluboko do očí.
,,Já ti věřím, ale potřebuju světka, že jsem přijel za kostela a už takhle jí našel. Řeknu jim, že ty jsi čekala v autě na mě před kostelem."řekl jsem sa ona přikývla.
Cesta na stanici probíhala v tichosti až do tý chvíle když jsem si nevšiml, že je nervózní. Hooodně nervózní. Hrála si s rukama a propletala si prsty.
,,Co je?"zeptal jsem se a koukl na ní. Né moc dlouho, protože jsem musel sledovat cestu.
,,Nic, co by bylo?"otočila se na mě a pozorovala.
,,Jsi nervózní."znovu jsem na ní koukl jen na chvíli.
,,Nejsem"řekla a na sucho polkla.
,,Hraješ jsi s rukama to znamená, že jsi"oznámil jsem. ,,Lhalas mi?"zeptal jsem se a jednu ruku přesunul na mojí pistoli. Ona si toto všimla a začala zmetkovat.
,,N-ne, ne-nelhala."
,,Tak proč jsi nervózní!?"zvýšil jsem hlas. Jí se do očí znovu vtlačili slzy. Byli jsme uprostřed lesa. Uviděl jsem menší plošinku, kde bych mohl zaparkovat.
,,Proč jsi zastavil?!"řekla vyděšeně.
,,Cos mi neřekla o čem bych měl vědět!?"
,,Řekla jsem ti všechno o čem bys měl vědět!"
,,A cos mi neřekla?! Určitě ti řekla něco co mě ne! Tak to vyklop nebo střelím!"vytáhl jsem pistoli a namířil na ní.
,,Dala jsem jí slovo, že ti to neřeknu ani kdyby umřela!"křičela na mě a já toho měl už po krk.
,,Naposledy ti říkám řekni mi co nevím!"
,,Ne!"nabil jsem pistoli. ,,Jsi blázen!"křičela na mě vyděděným hlasem.
,,Nejsem! Tak už to řekni do prdele!"byla nalepená úplně na dveřích a snažila se nahmatat kliku, aby mohla otevřít dveře od auta.
Když, ale zjistila, že jsou zamknuté začala brečet více. Bylo mi jí na jednu stranu líto, ale na tu druhou jsem chtěl vědět všechno co mi tajila.
,,Je to tak těžké mi říct co ti řekla a mě ne?"zeltal jsem se po delší odmlčce.
,,Jo"odsekla.
Tak jo doufám, že se vám příběh líbil. Není to nic moc😕. Chci jen podotknou, kdo neviděl film tak jsi ho běžte kouknout jmenuje se: The Devil All The Time nebo v překladu Ďábel. Některé scény tam byli nevhodné, ale za to, že tam hrál Tom Holland jse to vyplatí😋😂. Nevím jestli jsem to přirovnává k tomu jestli to je Horror nebo ne, ale já jse na konci bála, že Arvina ten policista zastřelí, takže jsem i brečela😂😢 Každopádně podpořte taky tady ty dvě holky mají taky supr tvorbu🥴 __deardejr__ a nina_holland_ Děkuju za přečtení knihy🥴😋😘
ČTEŠ
In Love with Russell Boy [Arvin Russell FF] ✅DOKONČENO✅
FanfictionTaaak fajn lidičky tady jsem to trochu pozměnila přesouváme se kde je Arvin už dospělý! Pozměnila jsem to tak, že doteď bydlel se svojí sestrou! Jeho babička umřela před Lenorou a jeho strýček umřel hned po babičce. Taky jsem pozměnila, to že ty tři...