2/2 ❄️ (m)

21.2K 1.4K 1.7K
                                    


hugola-yalan (bununla okuyun noluuur, tum fici bu besteyle yazdim ,🥺)

(editör 🥺🥺 notu 2: altta ne fenaliklar var bi bilseniz beni asla okumazdiniz su an, muhtemelen çoktan kactiniz ama ben görevimi yapayim, fikirlerinizi pasajlarda belirtmeden gitmemenizi rica edeyim. irem seni de opiyim, bundan sonra full abo yaziyosun he haberin olsun😇 BAYBAY✊🏻
zeynebo as ggukfortae)

**

canim bitanem (🥺) zeyneboma ek olarak bi sey demek istiyorum, biz bugun bi sey ogrendik, bizi derinden sarsan bi sey...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

feromonlar burundan algilansa bile kokmuyomus arkadaslar, o cicekler amberler, frezyalar hep amerikanin oyunuymus

nese saglik olsun

İYİ OKUMALAR!

***

❄️❄️❄️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❄️❄️❄️

Jeongguk tam şu anda buradan ayrılmak için pek çok şeyi feda edebilirdi.

Rezil olmuştu. Adı kadar emindi, rezil olmuştu işte. Birazdan Taehyung'un ekranına onunla eşleşmek istediği bilgisi gidecek ve tüm gururu paramparça olacaktı. Şanslıysa gözlerini ondan çekemeyen omega ve beta topluluğunun bildirimleri arasında kendisini gözden kaçırırdı. Tutunabileceği tek dalı buydu Jeongguk'un, diğer ihtimâli düşünmek bile içindeki o rahatsız edici boşluk hissini körüklemeye yetiyordu.

"Evet, sonuçlar ekranınıza gelmiş bulunmakta. Lütfen eşleşme itirazlarınızı ikinci aşamadan sonraya saklayın!"

Jeongguk'un kalbi delicesine atarken gözlerini yerden kaldıramıyordu. Ne bildirim sesinin geldiği telefonu ilgisini çekiyordu, ne de Taehyung'la göz göze gelme isteği duyuyordu. Elindeki telefonu sıkan parmaklarında tüm kan çekilmişti. Binlerce ihtimâl geçiyordu gözünün önünden. Birazdan Taehyung alayla tepesinde belirecek ve ona arkadaşlığını bile layık görmezken nasıl böyle bir şey yapabildiğini soracaktı alayla. Ya da iğrenecek ve burada bir saniye bile durmak istemeyecekti.

Tüm ihtimâllerin sonu bir felakete bağlanıyordu.

Ancak bir süre sonra, Jeongguk dayanamadı ve kendi yazdığı kötü kaderiyle yüzleşmek üzere, titreyen parmaklarıyla ekran kilidini açtı.

Ekranı indirdiğindeyse, 'Tebrikler! Kusursuz eşleşme!" bildirimiyle birkaç saniye afalladı.

Bu da ne demekti?

Hızla bildirime tıkladı. Hayır, hayır bu mümkün değildi, böyle bir şeyin yaşanmış olması tamamen imkânsızdı. Birkaç kez doğruluğunu teyit etmek üzere sayfayı yeniledi.

aurora ❄️ taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin