Vitale çantasını kenara atıp eski yatağın üzerine oturdu . Anna bacaklarını açıp kucağına oturdu. Dudaklarını yaklaştırıp öptü hafif öpüşmeden dudağını emmeye geçti , sonra da ısırmaya .
Anna geri çekildiğinde Vitalenin dudağındaki hafif kanı gördü . Vitale sorun yok dercesine dudağını yaladı . Anna Vitale nin yakasından tutup Vitayı üste alacak şekilde yattı . Vitale ilk afallasada kendine gelip Annanın boğazını öptü , emip ısırdı . Anna gömleğinin düğmelerini ayıklarken dudağını ısırıp bacaklarını birbirine yapıştırdı , vajintası zevkten karıncalanmıştı .
Gömleğini çıkarıp kenara attı . Vitale Annanın göğsüne inmeye başladı. İnerken küçük morluklar bırakıyordu . Sonunda göğsüne ulaştığında sütyeninden taşan göğüslerini öptü , kopçasını çıkarıp kenara koydu . Annanın yanakları kızarmıştı .
Vitale göğüslerin kenarlarını hafifçe elledi bu bile Annanın nefes nefese kalmasına yetmişti. Yutkunup sağ göğsünü ağzına aldı . Anna dişlerini sıkmaya başladı. Dilini Annanın memesinin ucuna sürdü . Kenarları öptü . Ellerini belinde dolaştırarak aşağı doğru indi . Eteği çıkarıp Annaya baktı . Anna kafasını geriye doğru itmiş gözlerini sımsıkı kapatmıştı.
Vitale gevşemesi için biraz bekledi ellerini Annanın bacağına koydu .Bacaklarını serbest bırakınca dokunduğu yerden üste çıkarak kiloduna ulaştı . Yavaşça çıkarıp kenara koydu . Anna hala kafasını geride tutuyordu fakat hala bacakları serbestti. Vitale soğuk parmaklarını Annanın kızlığına koydu bir süre alışmasını bekledi .
Anna devam et anlamında kafasını sallayınca Vitale işaret parmağını vajinine koydu. Anna seslice nefes verdi , kafasını yukarı aşağı sallayınca Vitale ortanca parmağınıda koydu. Anna alt dudağını ısırdı, kafasını tekrar salladı . Vitale iki parmağınıda yavaşça ileri doğru itti . Anna ısırmaktan morarttığı dudağını serbest bırakıp inledi. Vitale parmaklarını Annanın vajintasında ileri geri yaptı. Anna acıdan kıvranıyordu . Bir süre sonra acı yerini zevke bıraktı. Her ileri geride Anna zevki tadarak inliyordu. Sonunda yatağı ıslattı.
Vitale inlemelerden ve boşalmadan tahrik olmuştu. Annaya bakmadan duramıyordu. Annaya eğilip dudağından öptü . Annanın nefesi düzene girince Vitale kendi kiloduyla südyenini çıkardı.
İkiside bembeyaz yatakta çıplaktı. Vitale bacaklarını açıp Annanın bacağının arasına girdi. Bacak araları birbirlerine değiyordu. Vitale kalçasını ileri geri doğru ittiriyordu. İkiside inliyordu. Daha sert yapmaya başlayınca Anna çıldırırmışçasına inledi. Sonuna kadar açılmış vajini acıyordu. Vitale farkına varınca hafifçe yaptı .
İyi hissettiriyordu , sanki fırtına sonrası güneş ve gökkuşağının oluşması gibiydi. Vitale yorulmuştu , durup Annaya baktı . Dağılmış görünüyordu . Kızarmış yanakları acı ve zevki ne kadar tattığını gösteriyordu.
Vitale alnını Annanın alnına yasladı,Anna gözlerini kapattı . Yüzüne karşı fısıldadı:
"Seni seviyorum" Anna gülümsedi ."bende"