Dziękuję ślicznie za nominacje Krzemiona ❤️
1. Ja definiuję ją tak, że przy dobrej muzyce trzeba się dobrze bawić, nieważne czy ktoś słucha metalu czy disco polo, jego/jej gust, tyle.
2. Mam mnóstwo takich utworów, przy których mam ciary.
3. Wydaje mi się, że tak. Ogólnie planuje zakup gitary elektrycznej, ale trochę to potrwa, bo muszę uzbierać pieniądze przez mikołajki, święta, a potem w Styczniu moja 18 stka, ale może dam radę.
4. W miarę swoich możliwości staram się ich wspierać poprzez mówienie czegoś miłego lub robienie dla nich rysunków.
5. Ja osobiście jestem w subkulturze metalowców, już przynależę do tej pięknej subkultury od praktycznie urodzenia, gdyż mama słucha metalu od dawien dawna a tata natomiast słuchał punka, więc może też coś trochę mam z punkówy po tacie.
6. Nie chce mi się XD Tyle zespołów słucham, że szok XD
7. Hmm... Pomyślmy... Chyba wszystkie soundtracki ze wszystkich części Transformersów.
8. Nie wiem, nie mam dziś głowy do tego XDDD
9. Hm... Myślę, że Roman z Kata ma niesamowity głos i mi się bardzo podoba.
10. Oj myślę, że do wielu bym chciała mieć autograf XD
11. Prędzej Romana z Kata, Piotrusia z Vadera i Fenriza z Darkthrone chcę jako plakat.
12. Ja korzystam tylko z YouTube, bo mam premium i z płyty CD, a odrzucam winyle i Spotify, gdyż mi było niewygodnie z tego słuchać.
13. Każdy na swój sposób robi najlepsze show.
14. Nie ma takiego XD
15. Ja naprawdę nie znam takiego XDD
16. Nominuje kochane pyrki:
-ANATOMY_of_silence
WolveOvSiberia
Lars_is_Hobbit
zzzddd2
adinka23
kirkwahmett
❤️❤️