2

67 0 0
                                    

We stellen ons voor en kletsen wat met de vriend van me moeder, dan komt Nina naar beneden. " oh hoi " zegt Nina terwijl ze een glas water pakt. Ze wil naar de trap lopen maar haar vader houd haar tegen. Ze moet erbij komen zitten maar ik zie aan dr dat ze er geen zin in heeft. Ze negeerd ook alle vragen van haar vader. ' vanavond gaat we uiteten ' zegt Tim. Tim is de vader van Nina. ' nee je weet dat ik het haat en ik wou naar een feestje van Lucas. ' nee je gaat mee, en Lucas is slecht voor je, je mag geen contact meer met hem, ik wil dat je verandert en stopt met roken ' zegt me vader boos. ' stik erin ' ze rent naar boven en steekt nog kort haar middelvinger op. ' oh en NIELS SLAAPT BIJ JOU VANAVOND ' zegt Tim. Ik kijk me moeder boos aan. Ik schud me hoofd en loop naar de chillkamer, die hebben ze samen gemaakt voor mij, Nina en onze vrienden. Ik check me telefoon en kijk wat tv.

Nina perspectief:

Ik laat me vallen op bed, Niels is best knap, hij is ook wel aardig. Ik kan ook aardig zijn, alleen mensen vinden het leuk om op de bitch knop te drukken. Ja ik ben ook van chagrijnig, maar mensen doen dat met mij. Dat betekend niet dat ik niet aardig ben, bij me ex waarmee ik 7 maanden had, was ik fucking gelukkig. Maar goed dat is verleden tijd.
Na een beetje op me telefoon te hebben gezeten roept me vader dat we gaan. Als we zijn aangekomen krijgen we een plekje aangewezen en vraagt me vader wat we willen eten. " mac " zeg ik droog. Niels schiet in de lach maar stopt snel met lachen als zijn moeder hem boos aankijkt.  Het eten was wel lekker, sushi, My fav😻 blijkbaar zit Niels ook in een boyband en zingt hij, me vader natuurlijk weer helemaal uitsloven. Dat doet hij altijd. Vanavond dus geen feestje dus wordt het maar opgescheept zitten met deze familie. " vanavond gaan wij een nachtje weg " zegt de moeder van Niels, Natasja volgensmij. " veel plezier " zeg ik en glimlach naar Natasja. Ik heb geen recht om gemeen te doen tegen haar, volgensmij is ze hartstikke aardig. Thuis aangekomen pakken me vader en Natasja hun spullen en rijden weer weg.
" zullen we vrienden uitnodigen " vraagt Niels. " doe wat je niet laten kan " zeg ik. Ik loop naar boven een neem een douche.

I'm done saving myself.Where stories live. Discover now