✨4.B✨

493 25 15
                                    


(Y /N) =Oyun mu oynamak istiyorsunuz. İyi oynayalım. Ama şimdi den uyarıyorum, kaybedeceğiniz oyunlara girmemelisiniz.

Jungkook =Kaybedeceğimizi kim söyledi?

(Y /N) =öğxçşğöxçş

(Y /N) anlatım =
Arkadan bana birinin yaklaştığını hissettim arkamı dönmeden ters tekme attım. Adam yerde acı içinde kıvranırken ne halt yediğimi anladım ama iyi yapmışım.

(Y /N) = Siz beni fazla saf görmüşsünüz.

Jungkook =Sadece bir adamımız gitti önün de kocaman bir ordu duruyor.

(Y /N) =Eeeeee

J-Hope=Öf yeter artık!

Suga= *Suga adamlarına *Ne duruyorsunuz minnacık kızdan mı korkuyorsunuz?

(Y /N) anlatım = Adamın bu lafından sonra tek tek üstüme gelmeye başladılar hızlıca yerden denir bir çubuk alıp adamlardan birinin  kafasına geçirdim öbürünün bir yerine (anladınız işte) kendimi korumam lazımdı arkadaşlarımı kurtarmak için 5 kişiyi daha alt ettim ama birisinin içinden demir çubuğu geçirmiştim ya adam ölürse adam sakatlamışlığım var ama katil olamam bir an duraksadığım için bir tane adam elimdeki çubuğu tekmeleyip düşürdü. Başka Bir adam arkamdan kollarımı tuttu önümden gelen adamın karnına tekmeyi geçirdiğim gibi yere yapıştı beni tutan adama da arkadan kafa attım ve ondan kurtuldum üf bitin artık bitin sürümüsünüz mübarek, bir tanesine yumruk attım diğerinin suratına tekme attım adamın çenesi çıktı jungkook mudur nedir bana doğru hızlıca yürüdü ve yumruk attı ama nasıl attıysa artık hayvan gibi acıyo elimi dudağım a götürdüm ve ağızıma kan tadı geldi.

(Y /N)=*Kahkaha atarsın *APTAL

(Y /N) anlatım =
Jungkook un bacak arasına tekme attım. Biraz kıvarandı ama geri ayağa kalktı. Tam tekrar yumruk atacakken birisi sırtıma tekme attı ve yüz üstü yere yapıştım sonrası Karanlık. Gözümü açtığım da elim kolum sandalyeye bağlıydı, karşımda duran Minho ve Somin de aynı şekildeydi ama onlar daha önceden uyanmış olmalı.

Jungkook =Ooo bakıyorum da Uyan güzel de uyandı.

(Y /N) =Off Somin off senin ağzına sıçıyım belim çok ağrıyo.

Somin =Yeter ya ciddiyim yeter

(Y /N) anlatım =Somine o kadar gıcık oldum ki ona ölümcül bakış attım.

Somin =Tamam sustum.

junkook bana doğru yürüdü ve çenemi tutup ona bakmanı sağladı.

Jungkook = Siz benim 32 adamımız yaralarını ve 1 adamını öldürdünüz.

Minho = Bir dakika bir dakika 32 yaralıyı anlatım da bir ölü??

kafamı şertçe çevirip jungkook un çenemi bırakmasını sağladım.

Somin : (Eun-Ho bizim ismimiz (y/n) yani) = Eun-Ho yapmış olamazsın.

Jungkook =Ayrıca benim kolumda bu listenin içinde olunca bağzı kararlar aldım.

(Y /N) = Sadede gel.

Jungkook =Daha genç olduğunuz için sadece birinizi öldürüp diğer ikinizi yaralamayı düşünüyorum.

Somin =NE! lütfen yalvarırım. ömrümün sonuna kadar bizi bir daha görmezsin polise falan da gitmeyiz.

(Y /N)= Somin yalvarmayı kes en sevmediğim şeyi yapıyosun yalvarmak yerine ölürüm daha iyi
(Jungkook a) Sık lan kafama!

Jungkook =Cesaretini sevdim *sırıtır *

(Y /N) =Ne sırıtıyon lan.

*junkook diğerlerine döner *

Jungkook = Aradığımı buldum.

Bunu dedikten sonra diğerleri alkışlayıp ıslık falan çaldılar.

(Y /N) =Ne? Aradığın neydi de buldun? Cevap versene it

Suga=Yenge öyle deme ama jungkook gibi birini zor bulursun.

(Y /N) =Ne yengesi ya!
_______________________________________

Evettt bu günlük de bu kadar Dı sizleri seviyoreem öpüyorum hahayt 🌙✨🖤❤️😌
488 kelime :-)





Mafyanın asi kızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin