2

13 1 0
                                    

GEL KURUT ' TA , İNAN ÖZLEMEM ISLAK GÖZLERİMİ ...  


düne kadar da çok umutluydum gelir diye . sevdiğim adam bir başkasıyla mutluysa ben sadece mutluluğunda gölgelenirim . dün gece sabaha kadar ağlamıştım oysaki sabah insanlara gülecek olmam çok acı vermişti . asıl acı veren ne biliyor musunuz hıçkıra hıçkıra ağlarken onun umunda olmamam . aslında kendime yediremediğim bir gerçek var . o beni hiç sevmedi ben sevdiği kadınla arasında köprü olarak kullanıldım . bunu kendime artık hatırlatacağım çünkü ona karşı soğumamın tek yolu bu .  şimdiye kadar izin vermemiştim buna ama artık veriyorum , söz vermişti bana ama tutmadı ben de bir söz vermiştim hiç bir zaman seni sevmekten pişman  olmayacağım demiştim . Olmadım , ama sen beni çok kırdın .

Son satırları da yazdıktan sonra günlüğüme bilgisayarı kapattım , yatağıma sırt üstü uzanıp telefonumu aldım ESKİ üç beş fotoğrafımız vardı açtım saatlerce beni duyuyormuşçasına o gittikten sonra hayatım nasıl mahvoldu onu anlattım . Özlediğimi , geri gelmesini çok istiyor olduğumu anlatım . 

telefonumun çalmasıyla irkildim , tüm hayalleri bir köşeye bırakıp bilinmeyen numaraya cevap verdim büyük ihtimalle Kankalarım'dan biriydi .

" Alo "

ses alamadım sadece , sadece bir şarkı çalıyordu . Bu bu benimle onun şarkısıydı .

" her kimsen komik değil bir daha s-sakın ama sakın bu...bunu  yapma " diye bağırıp telefonu kapattım . 

hiç komik değildi ben aylardır o şarkıyı dinlememiştim . Canım çok yanıyor yapamıyorum olmuyor Allah ' ım yalvarırım al şu canımı yetmez mi bu acı ya yetmez mi ?

kendimi kontrol edemiyordum , gözyaşlarımı durduramıyordum . bu bu sadece canımı yaktı 

Beni unutma... Bilirsin unutulmak dokunur her insana.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

28 TEMMUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin