Esrarengiz Sır

165 3 1
                                    

  Yeni bir sabaha ailemle merhaba diyordum.Ta ki o güne kadar.Ailem ölümpatlatıcıları tarafından yok edilmişti.Ama beni yok edicekken bir adam gelip kılıcı ölümpatlatıcılarına saplamış.Başka bir adamda (o adamın ikizi) o kılıcı alıp ikizinin kalbine saplamış ve onun kalbine işleyen hasar ikizine de yansımış. Bende orda tek bir başıma kalmışım.11 yaşındayım yetimhanede kalıyorum.Ama benim için çok fazla parşömen parçası geliyo.Üstün de:                                                                                                                           Ortaçağ Büyücülük ve Cadılık Okulu'na davetlisiniz.                                                                                         yazıyordu.Bir saat sonra yetimhaneden çıkmıştım ve okulu bulmaya çalışmıştım ama yoktu.Bir anda atla birisi beni almaya geldi ve bende bindim.Beni okula götüreceğini söylemişti.Sonradan fark ettim ki beni kaçırmışlar.Bağırıyorum,çağırıyorum ama kimse duymuyor.Bana işkence yapçaklarını söylediğinde birden güçlenip ipi koparmıştım.Sonra elimde ateş topu oluştu ve ateş topunu adamların üzerine attım sonra her yer kül oldu ve kendimi başka bir yerde buldum.Baktım ki okula gelmişim.'Merhaba, ben bu okulun müdürü Mr. Tiger 'dedi.Burda herkes öğretmenlere profesör diyordu.Bizi Profesör Kerka bizi salona gönderdi.4 tane heyet vardı.Bunlar Barin,Nicker,Myzel ve Tenty idi.Kara büyücüler Barin,toprak büyücüleri Nicker,su büyücüleri Tenty ve ateş büyücüleri ise Myzel heyetlerine gidiyorlardı.Bu kişileri seçen bir görsel sınav var.Bu sınavda büyücüleri azgınlaştırıyorlar ve elinde hangi elementin topu oluşuyorsa o binaya yönlendiriyorlar.Ama sınav herkese önceden yapılmş.Banada o adamların beni kaçırması sınavmış meğersem.Okul ise yarın başlıyordu.                                                                                                                

KARANLIĞIN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin