Dersler Başlar

39 1 0
                                    

İlk günümüze giriyoduk.Bir gün boyunca dövüş eğitimi görüyoduk.Hocamız Profesör Tintor dersin yarısında taktik verdi,yarısında kum torbaları ile çalıştık.Profesör Tintor taktik verirken herkes can kulağıyla dinledi.Kum torbalarının başlangıç torbalarıyla çalıştık.Torbaya vurdum vurdum hareket etmedi.Jack çok sert vurdu ve torba patladı. Profesör Tintor  onun muhteşem olduğunu söyledi.İkinci günümüzde savunma dersine giriyoduk.Profesör Helmon neyi nasıl yapıcağımızı söylüyordu.Dersin çeyreği böyle geçmişti.Dersin yarısına kadarda saldırmayı öğrenmiştik.Dersin diğer yarısında eş olup önce birimiz birine saldırıyodu o da kendini savunuyodu sonra savunan saldırıyo,saldıran savunuyodu.Ben Jack ile olmuştum.Jack beni yenmişti.Üçüncü gün kılıç yapma dersine giriyoduk.Profesör Tortanin dersin yarısında kılıç nasıl yapılır öğrendik.Dersin diğer yarısında küçük bir hançer yapmayı denedik.Jack,ben ve Kenny hançeri yapmıştık.Dördüncü gün kılıç savaşlarına giriyorduk.Profesör Kerka dün yaptığımız hançerleri istedi.Sonra bi yarım saat savaştık sonra öğle yemeğine kadar yanlışlarımızı anlatıp taktik verdi.Dersin diğer yarısında herkes hançer ile profesöre saldırdık o da savundu bizde izledik.Sadece Jack profesörün kılıcını düşürebildi.Bütün heyetler yarın ki dersi bekliyodu.Biz yarın Profesör Kerka ile ders yapıcaktık çünkü bizim sınıf öğretmenimizdi.Ve bizim sembolümüz kurttu.

HER KİTABIN OKUMA SAYISI 50 ARTTIKÇA YENİ BÖLÜM GELECEKTİR

KARANLIĞIN DÖNÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin