A la Niki i la Estel els i van donar la primera missió, la primera missió consistia en salvar al director Ismael Wilians que treballava de científic en una oficina en forma de una pilota amb un ull al mig.
La Niki i la Estel van anar al futur a salvar a l'Ismael Wilians. Quan van arribar al futur es van trobar a la Berta, la Berta va ser la seva guia. Van anar a la oficina de l'Ismael i el van trobar sentat a la seva taula mirant papers i mes papers de formules científiques, la Niki i la Estel li van preguntar per a que no hi havia ningú a l'establiment (lloc que pot ser botiga, oficines...) perquè estava sol. L'Ismael els hi va respondre,-ho ho explico mentre prenem una tassa de té, mentre es prenien una tassa de té els hi va explicar que va haver-hi un accident molt gran. Una reacció química va explotar i l'establiment va calar foc, tots van evacuar però jo vaig ser l'únic que vaig tornar. Quan la Niki, l'Estel i la Berta van haver escoltat la historia horrible van preguntar quina era la reacció química, l'Ismael els hi va donar i va dir,- aquí la teniu a mi ja no em serveix de res. El full hon estava escrita la reacció estava una mica cremat pels costats però la reacció es llegia prou be, en el full posava...
La Niki es va quedar flipant quins càlculs mes avançats i quantes coses per a poder fer aquesta formula. Quina pena que hagués sortit malament va dir la Niki, l 'Ismael li va preguntar a la Berta que estava darrere de la Niki i de la Estel ,- Berta? saps tu de química?, la Berta va respondre que una mica però no era molt bona, l'Ismael li va dir que si podia mirar la formula i podria veure si alguna cosa estava malament. La Berta se la va mirar i va descobrir que estava malament, l'Holmi no es pot barrejar amb Compernici fa una reacció de foc. L'Ismael va estar pensant uns segons i al final va respondre es clar ho hauria d'haver barrejat amb Heli(HE)! NO!! Va respondre la Berta immediatament que sinó sortirà fum,... molt fum. LA HISTORIA CONTINUARA...