eighteen

294 43 23
                                    

14.10.2017

Sabah uyandığımda mışıl mışıl ve tatlı tatlı uyuyordun .

Çok tatlıydın ... Sadece öpmek , mıncırmak ve sarılmak istiyordum .

Seni izlerken gözlerini aralamaya başladığında vereceğin tepkiden korktum ve kapadım gözlerimi .

Belki beni bırakacak ve gidecektin o an .

kalbim deli gibi atıyordu.

Ama ,

Sen bana yaklaştın bana daha çok sarıldın ve yanaklarımı öptün .

beni hak etmediğini , çok pişman olduğunu , hiçbirini aslında yapmak istemediğini ve korktuğunu fısıldadın  ...

Yavaşça açtım gözlerimi .

Gözyaşların akmaya başlamıştı . Başparmağım ile sildim ve ' ağlama geçti ' dedim .

O sabah yatakta her şeyi anlattın bana .

Arkadaşlarının nasıl bir çöp olduğundan , sadece gelecek tepkilerden korktuğundan , Beni çok sevdiğinden sadece endişelendiğinden . Doğum gününde verdiğim o hediyenin benim sana verdiğimi bildiğinden değerli hissettiğini düşündüğün için  ağladığından , ödev yapmaya geldiğin gün birkaç yazımı okuduğundan ve bu yazıların seni cesaretlendirdiğinden. Bana öyle davranmanın sana ne denli zarar verdiğine kadar her şeyi .

Ve biz bütün gün ağladık , öpüştük ve birbirimizi ne kadar sevdiğimizi fısıldadık birbirimize .

Sevgilim ,

Artık bu hayallerimde kısıtlı kalan bir kelime değil .

Bir daha korkma ve endişelenme .

Sen ve 'ben biz' olduğumuz sürece her şeyin üstesinden geliriz . 

Seni çok ama çok seviyorum .

**

🥺

Finale son 1 ühü...

Why  ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin