PART 5

41 0 0
                                    

Evet aslına bakılırsa çok da güzel bi kız değlim.Ama öyle tipe yada kiloya bakmayan sadece karaktere bakan adamlar varki gerçek adam onlar işte.Evet fazla güzel değilim fazla da zayıf değilim ama adam akıllı bi karakteri sadece bende bulabilirsiniz.Herneyse geçim bunları :D Dediğm gibi o deliler gibi aşık olduğum adam hayallerim kadar güzel birisi.Onu size tam olarak anlatmak isterdim ama nedense anlatcak o kadar güzel kelimeler bulamıyorum.Kahretsin ki kusur da bulamıyorum çünkü o kusursuz birisi allam yaaaaa -_- ve çok da muhteşem ve ben onu kıskanıyorum -_-Amann olsun :D herkes onun yavşak ve bi o kadar da piç olduğunu düşünüyolardı ve söylüyolardı.Hatta eski sevgilisi denen o kız ona erkek orospusu bile demişti.Amk madem erkek orospusu olduğunu düşünüyosun ne bok varda çıktın o zaman.Ondan hala gıcık alıyorum ama.Aslında iyi kız ama bu kavgalar olduğundan beri eskisi gibi kendime yakın görmüyorum.Ay banane be ondan ne hali varsa görsün :D Hatta bikeresinde daha çıkmadan önce en yakın arkadaşımla aynı anda sevdik onu :D Ve o hani telefonumu alıp arka bahçeye kaçtığını söylediğim zaman ''Nasıl bakalım eğlendiniz mi'' diye ciddili bi tavırla sormuştu.Bende ''Evet canım ya baya bi eğlendik'' demiştim.Ama cidden çok iyiydi ya keşke çıkmasaydım arkadaşken daha iyiydik en azından daha mutluydum.

her aşk birgün biterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin