Seleme ^^ İlk defa hikaye yazıyorum. Pilise anlayışlı olun. Düzelticem geri kalan zamanda :DD
Medyada bişi yazıyo. Anlamını bende bilmiyore adsfa
İyi okumalar ^^
Yaz tatili için İstanbul'a en yakın arkadaşım olan Burçin'in yanına gidecektim. Valizimi hazırlamış, eksiklerim varmı diye etrafa mal mal bakıyordum. Ve yanıma hiç elbise almadığımı hatırladım. Zaten dolmuş olan valizime birkaç elbise tıkıştırdım
Artık yol için hazırdım. Ailemle vedalaşıp taksi çağırdım. Taksi çok bekletmeden geldi. Taksiciye beni havaalanına bırakması için rica ettim.
Havaalanına gelmiştik saate baktım. Uçağın kalkmasına 15 dakika kalmıştı. Hızlıca uçağa doğru ilerledim. Yerime oturdum.
Yerime yerleşmeye çalışırken yanıma siyah v yakalı, kumral, yeşil gözlü şirin mi şirin bi erkek oturdu. Yaklaşık 17 yaşlarındaydı.
O kadar tatlıydı ki gözlerini gözlerimden alamıyordum. Galiba ben aşık olmuştum.
Sonra beni eliyle dürttüğünü farkettim;
-Hanımefendi iyimisiniz.
-Hı hı, e e evet dal dalmışımda kusura bakmayın.
-Özür dilerim boşmu diye sormadım. Tek yer burasıydı rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın.
(İç ses: Ne kusuru canığğm mutluluk duyarım de Ece hadi bebeğm)
"Ne diyosun iç ses tamam sevindim de demem yani"
-Önemli değil.
-Afedersiniz adınız Ece mi ?
-Arkadaki sarışın çocuk size sesleniyor.
-Hı tamam teşekkür ederim.
Dememle arkama baktım birde ne göriyim Burçin, ben ve Sena grubundan Sena.
- Aaa inanmıyorum Sena sendemi İstanbul'a gidiyorsun?
-Evet Burçinlere gidiyorum.
Demesiyle şok olmuştum. Demek Burçin bize süpriz yapmıştı. Yaşasın Süper Üçlü İstanbulda.
-Sen nereye gidiyorsun Ece?
-Bende Burçinlere süper üçlü olarak takılacağız galiba, oley !
-Vay! Burçin gerçekten güzel süpriz yapmış.
Demesiyle uçakta ayağa kalkıp yanımıza geldi.
-Ooo Ece manita mı yaptın?
(İç ses: Ece sfsgdfsfs ne diceksin rezil oldun) Sus içses sus
(Yazarınız: Bu arada söylemeyi unuttum Ece ile Sena 2 aydır görüşmüyolar)
-Ahah Sena saçmalama o şeyy ımm. Afedersiniz yaguşuklu bağyy adınız neydi?
-Ahah benmi! Mert.
-Memnun oldum Mert.
-Bende.
-Ece kızım hiç sevgilin olmıcakmı lan senin?
Demesiyle Senanın yanına hostes geldi ve Senayı yerine oturtturdu."Oh olsun Sena rezil etmiştin beni" dedim kendi kendime.
Yerime yerleşmemle yaguşuklu BOYun bana baktığını gördüm. Gülümsedim.
-Afedersiniz Ece hanığğm telefon numaranızı alabilirmiyim?
-Tabi 0507 *** ** **
-Saolun konuşuruz bi ara dedi göz kırptı
O sırada Ay em şok, Ay em iptal, Ay em wefad oldu. Tanrım bi insana göz kırpmak bu kadar yakışmıyordu.
Bu arada telefonuma mesaj geldi. Senadandı:
- Eceğğ yanındaki çok tatlı dimi lan shsj
-O benim olom o benim gfhjf
-Hıh -,-
Bu yazışmadan sonra arkama dönüp Sena'ya ölümcül bir bakış attım.
Uçak yaklaşık 1 saat sonra İstanbul'a gelmişti. Sena ile birlikte uçaktan aşağıya iniyorduk ki yaguşuklu çocuktan ayrılacağım aklıma gelince üzüldüm
Son kere bakmak üzere arkama döndüğümde yoktu. Üzülmüştüm.
Ve ilk ve kısa bölüm burada biter.